بازی

دهمین بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز در طول کریسمس مشخص شد

دهمین بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز در طول کریسمس مشخص شد

بازی رایگان امروز فروشگاه اپیک گیمز مشخص شد که چیزی نیست جز Metro: Last Light Redux. بیش از یک هفته است که Epic Games به کاربران عناوین رایگانی هدیه می‌دهد تا به لیست بازی‌های دیجیتالی خود اضافه کنند. روز گذشته یک نقش‌آفرینی علمی تخیلی تاکتیکی به نام Encased رایگان شد که از بازی‌های قدیمی Fallout الهام گرفته بود.

روش کار بازی‌های رمزی رایگان اپیک گیمز به این صورت است که فقط در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته برای کاربران در دسترس قرار دارد. هر روز در ساعت ۱۹:۳۰ آخرین بازی رایگان کنار رفته و با عنوان روز بعد جایگزین می‌شود.

برخلاف بازی‌های هفتگی رایگان، به گیمرها اطلاع داده نمی‌شود که چه عنوانی روز بعد در دسترس قرار می‌گیرد و به صورت رمز و راز است. با این حال، گرافیک کاغذ کادویی که اپیک گیمز در طول این تبلیغات استفاده می‌کند، نشان‌دهنده اشاراتی به بازی بعدی است.

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟

کاغذ بسته بندی برای ۲۴ دسامبر شامل حرف M و واگن‌های مترو بود که به شدت دلالت بر این داشت که بازی رایگان امروز مربوط به فرنچایز Metro است. جای تعجب نیست که دقیقاً همین اتفاق افتاد. بازی رایگان اپیک گیمز برای امروز Metro: Last Light Redux است، دومین بازی از سری پسا آخرالزمانی شوتر اول شخص/بقا-ترسناک که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. کاربران تا جمعه ساعت ۱۹:۳۰ فرصت دارند این بازی را در اکانت خود ثبت کنند.

اپیک گیمز

برای کسانی که با نسخه Redux بازی Metro: Last Light آشنایی ندارند، باید گفت این نسخه نسبت به بازی اصلی دارای برخی پیشرفت‌های گرافیکی است و همچنین تمام بسته‌های الحاقی پس از عرضه را در کنار هم قرار داده است. بنابراین کسانی که هنوز Metro: Last Light را بازی نکرده‌اند، با نسخه Redux تجربه تمام و کمالی خواهند داشت.

ناگفته نماند که این عنوان پیش از این نیز در اپیک گیمز رایگان شده بود. در واقع، هر دو Metro 2033 Redux و Metro: Last Light Redux جزو بازی‌های رایگان فروشگاه Epic Games در گذشته بوده‌اند. این اولین بار نیست که اپیک یک بازی را بیش از یک بار هدیه می‌دهد و جالب است که ببینیم این روند برای عناوین رایگان آتی ادامه خواهد داد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟تنوع بیشتر، کارآیی بیشتر
از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا