عمومی

لنوو از تبلت Xiaoxin Pad 2022 با نمایشگر ۱۰٫۶ اینچ و Snapdragon 680 رونمایی کرد

لنوو در اکتبر ۲۰۲۱ از تبلت Xiaoxin Pad 2021 با تراشه‌ی Snapdragon 662 در چین رونمایی کرد. به‌گزارش Gizmochina، شرکت مذکور اکنون از Xiaoxin Pad 2022 به‌عنوان جانشین خود در بازار چین پرده‌برداری کرده است.

تبلت Xiaoxin Pad 2022 لنوو صفحه‌نمایش ۱۰٫۶ اینچی LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد. دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل است و پنل پشتی نیز از دوربین ۸ مگاپیکسلی بدون فلاش LED میزبانی می‌کند.

تراشه‌ی Snapdragon 680 قدرت سخت‌افزاری Xiaoxin Pad 2022 را تأمین می‌کند که با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت microSD همراه شده است. از نظر نرم‌افزار، این تبلت به‌صورت پیش‌فرض توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

Xiaoxin Pad 2022 لنوو

وظیفه‌ی تأمین انرژی Xiaoxin Pad 2022 را باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی بر عهده دارد. هنوز اطاعات دقیقی از قابلیت‌های شارژ سریع تبلت دردسترس نیست. ابعاد آن ۲۵۱٫۲ در ۱۵۸ در ۷٫۴۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۶۵ گرم است. از دیگر ویژگی‌های تبلت لنوو می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، بلوتوث ۵٫‍۱، Wi-Fi 802.11ac و پورت USB-C اشاره کرد.

  • تبلت Xiaoxin Pad Pro لنوو با قیمت ۶۷۲ دلار معرفی شد

لنوو هنوز قیمت Xiaoxin Pad 2022 را اعلام نکرده است. فهرست فروشگاه JD نشان می‌دهد که تلبت مذکور در رنگ‌های خاکستری و آبی وارد بازار می‌شود. گفتنی است که مدل قبلی آن با نام دیگر Lenovo Tab P11 به بازارهای خارج از چین راه پیدا کرد؛ از این رو، پیش‌بینی می‌شود Xiaoxin Pad 2022 با نام Lenovo Tab P12 وارد بازارهای جهانی شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا