بازی

فیلمبرداری Gran Turismo به پایان رسید

فیلمبرداری Gran Turismo به پایان رسید

بدلکاران فیلم Gran Turismo با انتشار تصاویری از طریق توییتر خبر از پایان فیلمبرداری جدیدترین ساخته Neil Blomkamp دادند.

Ollie Millroy و Mauro Calo به عنوان دو تن از بدلکاران این فیلم، تصاویری از پشت صحنه این اثر منتشر کردند و با متنی، احساسات خود نسبت به تجربه کار روی را آن ابراز کردند.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید

میلروی یک راننده حرفه‌ای مسابقات است و بدلکاری در فیلم‌های زیادی را در کارنامه دارد که شامل آثاری مثل Mission: Impossible – Rogue Nation و London Has Fallen می‌شود. Calo هم در فیلم‌های Wonder Woman 1984 و Jurassic World: Dominion به عنوان بدلکار حضور داشته. گفتنی است که فیلمبرداری فیلم گرن توریسمو در نوامبر ۲۰۲۲ در کشور مجارستان آغاز شده بود.

در این راستا، میلروی ۴ تصویر منتشر کرده و در متنی به این نکته اشاره کرده که پس از گذشت ۷ هفته، فیلمبرداری به پایان رسیده و عاشق لحظه به لحظه این پروژه بوده و بسیار مشتاق دیدن محصول نهایی است. Calo نیز به همین ترتیب با انتشار ۴ تصویر مدعی شد این سریع‌ترین پروسه فیلمبرداری دنیا بوده.

با توجه به اظهار نظر این دو هنرمند، به نظر می‌رسد Gran Turismo یک فیلم اکشن با ماشین‌های مسابقه‌ای فوق‌العاده جذاب باشد. فیلم گرن توریسمو داستان یک نوجوان را روایت می‌کند که به سری بازی‌های گرن توریسمو علاقه دارد و همین عشق، او را به یک راننده ماشین‌های مسابقه‌ای در دنیای واقعی تبدیل می‌کند. بازیگرانی همچون دیوید هاربر، اورلاندو بلوم، توماس کرشمن و امیلیا هارتفورد از جمله هنرمندانی هستند که در گرن توریسمو ایفای نقش می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا