بازی

این احتمال وجود دارد که بازی Redfall تاخیر خورده باشد

این احتمال وجود دارد که بازی Redfall تاخیر خورده باشد

از آن‌جایی که بازی Redfall فاقد تاریخ انتشار است و استودیو Arkane فقط یک بازه زمانی برای عرضه آن مشخص کرده بود، احتمال تاخیر خوردن آن قوت گرفته است.

به گزارش یکی از اینسایدرهای صنعت بازی که با نام کاربری Okami Games شناخته می‌شود، شوتر اول شخص جدید آرکین به مدت یک ماه و نیم تاخیر خورده و استودیو درنظر دارد تا آن را در حوالی اردیبهشت تا خرداد ۱۴۰۲ عرضه کند.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

در صورت حقیقت داشتن، این دومین باری است که Redfall تاخیر می‌خورد؛ چرا که در ابتدا قرار بود تا این عنوان در تابستان سال ۲۰۲۲ عرضه شود. با این اوصاف Okami Games ادعا می‌کند که توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود و چنین تاخیرهای کوچکی به معنای اصلاح ایرادات جزئی این بازی مورد انتظار هستند.

پیش‌تر گزارش شده بود که ردفال در مارس ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، اما این خبر هرگز توسط بتسدا، آرکین یا مایکروسافت مورد تایید قرار نگرفت؛ اما اکنون می‌توان تا حدودی مطمئن شد که بازی هرگز در تاریخ یاد شده منتشر نخواهد شد. از طرفی هیچ یک از شرکت‌های یاد شده درباره ادعای جدید هیچ گونه شفاف سازی خاصی را ارائه ندادند و درصورتی که این موضوع یک تاخیر درون استودیویی به منظور اصلاح بازی باشد، سکوت طرفین منطقی به نظر می‌رسد.

Redfall

همچنین یک فرضیه وجود دارد که تاخیر بازی به دلیل شلوغی بیش از حد ماه مارس از نظر تعدد عرضه بازی‌های مختلف است. در فاصله زمانی اسفند تا بهمن، عناوینی همچون Star Wars Jedi: Survivor، بازسازی Resident Evil 4 در کنار Bayonetta Origins و پورت پی سی  The Last of Us Part 1 منتشر می‌شوند. البته در بازه زمانی عرضه جدید ردفال، دو بازی بزرگ و مورد انتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Suicide Squad: Kill The Justice League نیز منتشر می‌شوند که رقابت را برای ساخته جدید آرکین سخت می‌کنند.

  • سه بازی بعدی استودیو بتسدا انحصاری ایکس باکس خواهند بود

با تمامی این تفاسیر، نیمه اول سال ۲۰۲۳ به شدت شلوغ به نظر می‌رسد و بعد از تمامی بازی‌های یاد شده، نوبت به عرضه یکی دیگر از آثار بتسدا، یعنی استارفیلد نیز می‌رسد. همانطور که اشاره شد، فعلاً تیم سازنده هیچ واکنشی نسبت به شایعات نشان نداده است.

مطلب پیشنهادی:پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کنددرخواست از فیل اسپسنر برای احیای بازی
پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کند


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا