عمومی

هدفون حرفه‌ای جدید ریزر مخصوص گیمر‌های PS5 و ایکس باکس است

هدفون حرفه‌ای جدید ریزر مخصوص گیمر‌های PS5 و ایکس باکس است

ریزر در بیانیه‌ای مطبوعاتی از هدفون بی‌سیم BlackShark V2 Pro که به‌طور خاص برای کاربران پلی‌ استیشن و ایکس باکس طراحی شده، رونمایی کرد. هدف این هدفون ارتقای تجربه‌ی بازی با ارائه‌ی صدا و قابلیت‌های ارتباطی بهبود یافته است.

هدفون جدید ریزر با پشتیبانی از فناوری PS5 Tempest 3D AudioTech، غوطه‌ورشدن در صدایی عمیق‌تر را به کاربران پلی‌استیشن نوید می‌دهد.

نمای از بالا هدفون ریزر مدل BlackShark V2 Pro در رنگ مشکی

گیمرهای ایکس‌باکس نسخه‌ای سازگار با پلتفرم صدای فراگیر Windows Sonic را دریافت می‌کنند که روی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ وجود دارد.

هدفون جدید ریزر از درایورهای ۵۰ میلی‌متری تیتانیومی TriForce ریزر برای ارائه‌ی دامنه‌ی صدای گسترده‌تر بهره می‌برد. میکروفون جدا‌شدنی هدفون کیفیت بسیار زیادی دارد.

نمای کناری هدفون ریزر مدل BlackShark V2 Pro در رنگ مشکی

هدفون BlackShark V2 Pro در بخش اتصالات از بلوتوث ۵٫۲ و دانگل بی‌سیم HyperSpeed با پورت USB-C بهره می‌برد. قیمت هدفون ریزر ۱۹۹٫۹۹ دلار است و در رنگ‌های مشکی و سفید از طریق وب‌سایت ریزر دردسترس خریداران قرار می‌گیرد.

مقاله‌های مرتبط

ریزر، هدفون BlackShark V2 X را نیز به‌روز کرده است. قیمت هدفون مورد بحث به ۴۹٫۹۹ دلار می‌رسد. این هدفون سیمی، چندین ویژگی پریمیوم مانند درایورهای بزرگ ۵۰ میلی‌متری و قابلیت حذف نویز را ارائه می‌دهد تا به گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری برای خریداران تبدیل شود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا