بازی

رئیس سابق سری Far Cry، بازی جدید بلیزارد در سبک بقا را می‌سازد

رئیس سابق سری Far Cry، بازی جدید بلیزارد در سبک بقا را می‌سازد

دن هی (Dan Hay)، رئیس سابق سری بازی Far Cry، پس از جدایی از یوبیسافت به بلیزارد پیوسته و اکنون روی بازی جدید این شرکت در سبک بقا کار می‌کند.

دن هی به مدت ۱۰ سال در یوبیسافت مونترال به عنوان رئیس فار کرای فعالیت و در نهایت سال قبل از این شرکت جدا شد. بلیزارد، تیم توسعه دهنده این بازی جدید را در سال ۲۰۲۲ دو برابر کرده و رشد آن‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت. رهبری کل این تیم برعهده دن هی قرار دارد و آن‌ها می‌خواهد که سبک خاص بازی‌سازی بلیزارد را به ژانر بقا بیاورند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2

دن هی به عنوان تهیه کننده در ساخت بازی Far Cry 3، بهترین نسخه از این سری، کار خود را در یوبیسافت آغاز کرد. او این موقعیت شغلی را برای نسخه‌های بعدی از جمله فار کرای ۴، Far Cry Primal، فار کرای ۵ و New Dawn حفظ کرد. از طرف دیگر نقش او به عنوان کارگردان خلاق در ساخت فار کرای ۵ مهم‌ و پررنگ‌تر بود. 

بازی Far Cry

این بازی در سبک بقا سال پیش به صورت رسمی معرفی شد ولی اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. ما می‌دانیم که این عنوان در دنیای کاملا جدید جریان دارد که خانه‌ای برای یک بازی نوآورانه در سبک بقا است. این جهان پر از قهرمانانی هست که هنوز با آن‌ها آشنا نشده‌ایم، داستان‌هایی که هنوز گفته نشده‌اند و ماجراهایی که باید از نزدیک تجربه کنیم. 

البته در حال حاضر تمرکز این استودیو روی توسعه Diablo 4 و ادامه پشتیبانی از Overwatch 2 قرار دارد. همچنین روز گذشته شاهد بودیم که بلیزارد از نقشه راه World of Warcraft برای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا