رمز ارز

کاهش تعداد رمزارزهای مرده! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود افت گسترده بازار ارزهای دیجیتال، تعداد کوین‌های مرده در سال 2022 نسبت به سال 2021، 3 برابر کاهش یافته است.
نتایج تحقیقات جدیدی که در 29 نوامبر منتشر شد، نشان می‌دهد که حدود 951 ارز دیجیتال فهرست‌شده در سایت قیمت‌گذاری CoinGecko در سال 2022 «مرده» یا «شکست‌خورده» اعلام شده‌اند. در این مطالعه خاطرنشان شده که برای تعیین کوین‌های مرده، رمزارزهایی که ممکن است به دلیل کمبود فعالیت تجاری در دو ماه گذشته از سایت خارج شده باشند، بررسی شده‌اند. در همان زمان، توکن‌هایی که کلاهبرداری بوده یا درخواست غیرفعال‌سازی کرده‌اند نیز «مرده» تلقی شده‌اند.
در این تحقیق آمده است:

در آخرین دوره صعودی بازار که در نوامبر 2020 آغاز شد، شاهد افزایش قابل‌توجه تعداد ارزهای دیجیتال بودیم، به طوری که بیش از 8000 ارز دیجیتال در سال 2021 وجود داشت. تا به امروز، نزدیک به 40٪ این رمزارزها در CoinGecko غیرفعال شده و از فهرست حذف شده‌اند.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

این تحقیق اشاره کرد که تعداد بالای کوین‌های مرده در سال 2021 می‌تواند به هجوم میم کوین‌های بازار مرتبط باشد. قابل ذکر است که اکثر این میم کوین‌ها در کنار توسعه‌دهندگان ناشناس خود، ارزش قابل‌توجهی نداشتند و نیاز به تعهد بیشتری برای توسعه آنها بود.
به طور کلی، طرفداران کریپتو معتقدند که با تکامل صنعت کریپتو، تعداد کوین‌های مرده ممکن است افزایش یابد. توافق بر این است که به محض تکامل صنعت، دارایی‌های با حداقل کاربرد احتمالاً از بین خواهند رفت.

منبع

فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا