بازی

خروج هنری کویل از سریال The Witcher «قهرمانانه» خواهد بود

خروج هنری کویل از سریال The Witcher «قهرمانانه» خواهد بود

حقیقت پشت ماجرای جدا شدن هنری کویل از سریال پر طرفدار ویچر (The Witcher) نتفلیکس هنوز فاش نشده و طرفداران همچنان در بهت و ناراحتی به سر می‌برند. برخی شایعات بیان می‌کنند که شاید او مطمئن بوده دوباره قرار است به نقش سوپرمن در فیلم جدید آن برگردد و از همین رو مجبور شده با نقش دوست‌داشتنی ویچر خداحافظی کند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

برخی دیگر می‌گویند دلیل این خروج بخاطر تغییرات خلاقانه در نقش و داستان سریال بوده است. هرچه که باشد اکنون دلیل واقعی این اتفاق مشخص نیست و احتمالا در آینده از آن پرده برداشته خواهد شد. به هر حال طرفداران دیگر قرار نیست هنری کویل را در نقش گرالت ریویایی ببینیم و بجای او لیام همسورث به فصل چهارم این سریال اضافه می‌شود و نقش ویچر را برعهده خواهد گرفت.

لورن اشمیت هیسریچ، شوارنر سریال The Witcher اخیرا درباره این موضوع در مصاحبه‌اش با Entertainment Weekly صحبت کرده و به طرفداران اطمینان داده که خروج هنری کویل از سریال قهرمانانه خواهد بود و سپس این نقش به بازیگر جدید می‌رسد و از آنجایی که این نقش در حال تغییر است، می‌تواند غم از دست دادن هنری کویل را تا حد بسیار کمی کاهش دهد. درحالی که قرار نبود فصل سوم آخرین حضور هنری کویل در سریال باشد، لورن هیسریچ می‌گوید که زمان‌بندی به طرز عجیبی درست درآمده و فصل سوم اقتباسی عظیم از کتاب «موعد تحقیر» یا همان Time of Contempt بوده که شامل بخش‌های اکشن سنگینی در کتاب‌های آندژی ساپکوفسکی می‌شود.

هنری کویل

این موضوع بدان معنی است که هنری کویل قرار است یک وداع شکوهمندانه و قهرمانانه با نقش ویچر داشته باشد. با تمام آنچه گفته شد به نظر می‌رسد که لیام همسورث نیز علاقه زیادی به این شخصیت دارد و هیجان او برای قدم گذاشتن در این دنیا در بیانیه کوتاه او مشهود است:

به عنوان یک طرفدار ویچر، فرصت بازی در نقش گرالت ریویایی را دارم. هنری کویل یک گرالت فوق‌العاده بود و اکنون من مفتخرم که این فرصت به من داده شده تا بتوانم ادامه این ماجراجویی را تجربه کنم. هنری، من چندین سال است که از طرفداران تو هستم و از آنچه تاکنون برای این شخصیت محبوب به ارمغان آورده‌ای، الهام گرفته‌ام. شاید مسئولیت سختی را قبول کرده‌ام و قطعا انجام آن سخت است، اما بسیار هیجان‌زده هستم که می‌توانم قدم در دنیای ویچر داشته باشم.

در اخبار مرتبط خواندیم که هنری کویل باوجود ترک سوپرمن قرار نیست به فصل چهارم The Witcher بازگردد و اسپین آف دیگری از The Witcher در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیکآخرین میخ به تابوت سریال تینا پاکروان
نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیک


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا