بازی

توسعه بازی بعدی سازندگان Gotham Knights آغاز شده است

توسعه بازی بعدی سازندگان Gotham Knights آغاز شده است

طبق توضیحات صفحه لینکدین یکی از اعضای استودیو برادران وارنر مونترئال، بازی بعدی سازندگان Gotham Knights اکنون در حال توسعه است.

مطلب پیشنهادی:۹ شریک مناسب بتمن خارج از خانواده خفاشیهمکارهای غیرخفاشیِ شوالیه تاریکی
۹ شریک مناسب بتمن خارج از خانواده خفاشی

دو بازی اول WB Games Montreal فاصله بسیار، بسیار زیادی بین یکدیگر راهی بازار شدند. پس از Batman: Arkham Origins، تقریبا ۹ سال طول کشید تا این استودیو بازی دوم خود یعنی Gotham Knights را توسعه دهد و منتشر کند. اما به نظر می‌رسد قرار نیست چنین اتفاقی برای بازی بعدی آن‌ها بیفتد. به گزارش Emopulse، تهیه‌کننده ارشد گاتهام نایتس یعنی برایان تیبرگ صفحه لینکدین خود را به‌روزرسانی کرده و حالا در رزومه خود، فعالیت به عنوان تهیه‌کننده ارشد روی یک پروژه معرفی‌نشده را اضافه کرده است.

طبق اطلاعاتی که تاکنون داشتیم، پروژه بعدی این استودیو مدتیست که در فاز پیش‌تولید قرار داشته است. برای مثال، سال گذشته فهمیدیم که طبق اطلاعات صفحه لینکدین یکی از هنرمندان ارشد این استودیو با نام مگان بری، این بازی از سال ۲۰۱۹ در فاز پیش تولید بوده است. همچنین در یک ماه گذشته، آگهی‌های استخدام وارنر مونترئال به توسعه یک بازی با موتور آنریل انجین که شامل المان‌های چندنفره می‌شود اشاره می‌کردند.

بازی Gotham Knights

در هر صورت به نظر نمی‌رسد حالا حالاها به صورت رسمی اطلاعاتی درباره این بازی به دست آوریم، چرا که Gotham Knights به تازگی راهی بازار شده است. این بازی که در مهر ماه امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شد، واکنش‌های ضد و نقیضی دریافت کرد که خبر از یک بازی نسبتا خوب اما پر ایراد می‌دادند. فعلا باید دید وارنر مونترئال چگونه از این عنوان پشتیبانی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:چرا دی‌سی بعد از ۸۰ سال بتمن را به نیویورک منتقل می‌کند؟بالأخره یک قهرمان دی‌سی محافظت از نیویورک را برعهده می‌گیرد
چرا دی‌سی بعد از ۸۰ سال بتمن را به نیویورک منتقل می‌کند؟


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا