رمز ارز

جابه‌جایی میلیاردها دوج کوین توسط بزرگترین نهنگ جهان! چه کسی پشت این تراکنش است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که قیمت دوج کوین حدود ۵ درصد در روز گذشته کاهش یافته، بزرگترین نهنگ این ارز دیجیتال نزدیک به ۴ میلیارد واحد DOGE را به کیف پول دیگری منتقل کرده است.
به گزارش پلتفرم Lookonchain، بزرگترین نهنگ دوج کوین به آدرس DPDLBAe3RGQ2GiPxDzhgjcmpZCZD8cSBgZبیش از ۳٫۸ میلیارد واحد DOGE به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیون دلار را به کیف پولی به آدرس
DDuXGMFNGpGjaAqyDunSMvceMBruc1wwKF منتقل کرده است. حال سؤالی که وجود دارد، این است که چه کسی این تراکنش را انجام داده است؟
داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که DPDLBA بزرگترین هولدر دوج کوین است و تقریباً ۲۵٫۲۴ درصد از عرضه این رمزارز را در اختیار دارد. طبق گزارش‌ها، این آدرس دارای ۳۴٫۶۸ میلیارد DOGE به ارزش ۲٫۶ میلیارد دلار است. پس از آن، دومین هولدر بزرگ دوج کوین دارای ۷٫۵۵ میلیارد DOGE است که ۵٫۵ درصد از کل عرضه آن را تشکیل می‌دهد. بعد از این نقل و انتقالات اخیر، آدرس DDuXGM نیز اکنون بیش از ۳٫۸۴ میلیارد DOGE یا به عبارتی، ۲٫۸ درصد از عرضه را در اختیار دارد و در تنها یک ساعت، به پنجمین هولدر بزرگ دوج کوین تبدیل شده است.
بسیاری بر این باورند که ایلان ماسک بزرگترین هولدر دوج کوین است و مقادیر زیادی از این میم کوین را در اختیار دارد. با این حال، داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که آدرس DPDLBA متعلق به پلتفرم معاملاتی Robinhood است. بر اساس داده‌های موجود، این پلتفرم تمام ۴۱ میلیارد DOGE خود را در ماه ژوئیه از کیف پول سرد خود به یک کیف پول دیگر منتقل کرد. این جابه‌جایی اخیر نیز ممکن است به کناره‌گیری ماسک از سمت مدیرعاملی توییتر مرتبط باشد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا