بازی

بررسی و خرید گوشی ردمی K50 gaming شیائومی

بررسی و خرید گوشی ردمی K50 gaming شیائومی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تا کنون از گوشی‌های کمپانی شیائومی استفاده کرده‌اید و یا محصولی از خانواده ردمی داشته‌اید؟ حتی اگر تا کنون از گوشی‌های این کمپانی هم استفاده نکرده باشید، حتما راجع به محبوبیت این برند و کیفیت و قدرت محصولات آن در بازار موبایل چیزهایی شنیده‌اید. شیائومی به عنوان یک برند قدرتمند در عرصه تولید موبایل همواره محصولات جذابی برای عرضه دارد. این بار نیز قصد داریم یکی از گوشی‌های پرچم دار این کمپانی را تحت عنوان گوشی K50 gaming به شما معرفی کنیم. اگر به صنعت گیم علاقه داشته باشید، قطعا گوشی K50 gaming می‌تواند هیجان یک بازی اکشن ویدئویی را برایتان چند برابر کند. در ادامه ضمن بررسی جدیدترین گوشی شیائومی، راجع به نحوه خرید این گوشی نیز صحبت خواهیم کرد.

نقد و بررسی گوشی ردمی K50

برای این که به شناخت کاملی از ویژگی‌های گوشی K50 gaming برسید، لازم است که با مشخصات این محصول آشنا شوید اما اگر قبل از بررسی مشخصات آن یک نقد و بررسی کلی نسبت به این گوشی داشته باشیم خالی از لطف نخواهد بود.

ردمی K50 به عنوان جدیدترین و البته قدرتمندترین مدل گیمینگ برند شیائومی در تمامی زمینه‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشته و به خوبی توانسته که نیاز کاربران خود را مرتفع سازد. اگر از طرفداران سری ردمی هستید. با اطمینان به شما می‌گوییم  اگر با ویژگی‌های این گوشی جذاب آشنا شوید، کنجکاوی شما برای دیدن آن و البته علاقه شما نسبت به این گوشی چندین برابر خواهد شد. کمپانی شیائومی همواره محصولات خود را با قیمت منصفانه‌ای عرضه کرده است. این بار نیز قیمت مناسب ردمی K50  جای هیچ شکی در خرید آن باقی نمی‌گذارد.

مشخصات گوشی Redmi K50 Gaming

مشخصات سخت افزاری ردمی K50

بر اساس تجربه استفاده از گوشی K50 gaming و البته بر اساس ویژگی‌های سخت افزاری آن، می‌توان با اطمینان گفت که این مدل از گوشی‌های شیائونی جزو قدرتمندترین گوشی‌های سال از لحاظ سخت افزار است. چندی پیش شرکت مدیاتک تراشه جدید دایمنسیتی ۸۱۰۰ را به عنوان تراشه پرچم دار خود معرفی کرد. این تراشه به عنوان رقیب قدرتمند برای پرچم دارانی همچون سامسونگ و کوالکام شناخته می‌شود. نکته این است که کمپانی شیائومی در ساخت ردمی K50، جدیدترین گوشی خود، از پردازنده جدید مدیاتک استفاده کرده است. فناوری ساخت ۵ نانومتری این تراشه به استفاده بهینه باتری کمک بسیاری می‌کند؛ در نتیجه گوشی دیرتر از حد معمول داغ می‌شود. حتما می‌دانید که فناوری ساخت این تراشه‌ها نقش بسیار مهمی در عملکرد چیپست دارند. در حقیقت ضخامت نانومتری این تراشه، دستگاه را تحت فشار کمتری قرار می‌دهد.

به این ترتیب گوشی کمتر داغ شده و پردازش و تحلیل داده‌های آن بهتر انجام می‌شود. این فرآیند در نهایت به افزایش طول عمر باتری نیز کمک می‌کند. وقتی راجع به گیمینگ بودن این گوشی ردمی صحبت می‌کنیم، قطعا ویژگی‌های خاصی در آن لحاظ شده که دستگاه را برای انجام بازی‌های گرافیکی مختلف بهینه می‌سازد. این گوشی دارای سیستم خنک کننده است. تراشه گوشی K50 gaming به سی پی یو هشت هسته‌ای مجهز است. در واقع این تراشه دارای چهار هسته با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس۲ گیگاهرتزی است. اگر شما حضور فعالی در صنعت گیم دارید و در واقع یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، باید به شما بگوییم که می‌توانید با خیال آسوده بازی‌های ویدئویی مختلفی از جمله کالاف دیوتی را روی این گوشی اجرا کنید. تا کنون هیچ بازی گرافیکی یا اپلیکیشنی وجود نداشته که بتواند قدرت گوشی شیائومی ردمی K50 را به چالش بکشد.

پردازنده گرافیکی Mali-G610 که در گوشی K50 gaming به کار رفته است، داده‌های گرافیکی را با سرعت بالا پردازش کرده و می‌توان آن را مکمل مناسبی برای تراشه ۸۱۰۰ دایمنسیتی شرکت مدیا تک دانست. حتما می‌دانید که برای انجام بازی‌های ویدئویی آنلاین به اینترنت پرسرعت نیاز دارید. لازم است بدانید چیپست به کار رفته در این گوشی از کمپانی گیمینگ از اینترنت پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که ردمی K50 بهترین انتخاب برای گیمرها است.‌ اگر بخواهیم راجع به طراحی ساخت این گوشی صحبت کنیم، می‌توانیم متریال ساخت آن را بررسی نماییم. متریال‌های به کار رفته در ساخت جدیدترین گوشی شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند. آنچه سبب جذابیت ظاهری این گوشی شده است، استفاده از متریال شیشه در پنل جلو و پشتی آن است. استفاده از گوریلا گلس ویکتوس در صفحه این گوشی سبب شده کاربران بیشتر شیفته آن شوند‌.

از آنجا که دوربین جلو گوشی K50 gaming در حالت هول پانچ قرار دارد، نمای صفحه جلویی این گوشی زیبایی خود را حفظ کرده است. سنسور اثر انگشت آن نیز با کلید پاور ادغام شده  و از این جهت به برتری خاصی نسبت به نسخه‌های اپتیکالی گوشی‌های میان رده این کمپانی رسیده است. اسپیکرهای استریو در گوشی ردمی نیز عملکرد مناسبی ارائه می‌دهند. این گوشی ۲۱۰ گرمی جزو خوش دست‌ترین گوشی‌های بازار موبایل دسته بندی می‌شود. گوشی گیمینگ ردمی از گواهی IP53 برخوردار است و مقاومت مناسبی در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار و پاشش آب دارد. علاوه بر تمام جذابیت‌های ظاهری می‌توان تنوع رنگی مناسب این گوشی را نیز به عنوان یک ویژگی مهم برای خرید گوشی گیمینگ ردمی K50  لحاظ کرد.

مشخصات نرم افزاری ردمی k50

این گوشی جذاب از برند شیائومی به نسخه اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 مجهز است. رابط کاربری این گوشی عملکرد بهینه و پشتیبانی مناسبی ارائه می‌دهد. با توجه به این که این گوشی یک محصول جدید محسوب می‌شود، از لحاظ نرم افزاری کاملا به روز است. حافظه ذخیره سازی این گوشی در دو نوع حافظه 128 گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت موجود است؛ بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که گوشی K50 gaming  از لحاظ نرم افزاری نیز جزو پرچم‌دار جدیدترین گوشی‌های بازار است.

مشخصات مربوط به نمایشگر ردمی K50

در ساخت نمایشگر این گوشی از پنل ۶.۶۷ اینچی OLED استفاده شده که علاوه بر روشنایی مناسب امکان استفاده در زیر نور آفتاب را نیز فراهم می‌سازد. نمایشگر گوشی K50 gaming  به ویژگی دالبی ویژن و HDR10+ نیز مجهز است. به همین خاطر کیفیت فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. قطعا وقتی این گوشی ردمی را به عنوان پرچم‌دار و محصول رده بالای شیائومی معرفی می‌کنیم، حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی که از آن یک پرچم‌دار واقعی ساخته است، وضوح تصویر و رزولوشن عالی و همچنین تراکم ۵۲۶ پیکسلی نمایشگر آن است. کیفیت تصویر در این گوشی به حدی بالا است که اگر ساعت‌ها به صفحه آن نگاه کنید، احساس خستگی نخواهید کرد. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، صفحه نمایشگر این گوشی به گوریلاگلس ویکتوس مجهز است و نمایشگر آن به سادگی آسیب نمی‌بیند.

مشخصات مربوط به دوربین ردمی K50

قبل از این که مشخصات مربوط به دوربین گوشی K50 gaming  را شرح دهیم، لازم است یک نکته مهم را عرض کنیم. گوشی ردمی K50 یک گوشی گیمینگ یا قدرت محور است و از لحاظ سخت افزاری یک پرچم‌دار واقعی محسوب می‌شود. مسئله اینجا است کمپانی‌های تولیدکننده گوشی موبایل معمولا در هر سری از تولیدات خود تنها بر روی یک قسمت خاص متمرکز می‌شوند‌. با توجه به این که این گوشی گیمینگ سخت افزار قدرتمندی دارد، دوربین آن برتری خاصی نسبت به گوشی‌های میان رده شیائومی ندارد. با این حال کیفیت دوربین آن قابل قبول است و امکان عکاسی و فیلم برداری پر جزئیات را فراهم می‌سازد. طبیعی است که در یک گوشی گیمینگ تمرکز اصلی بر روی سخت افزار آن است.

در کل گوشی K50 gaming به سه دوربین عقب با مشخصات دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و واید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز است. ناگفته نماند که کیفیت لنز اصلی دوربین این گوشی به دلیل وجود تراشه دایمنسیتی و عملکرد عالی آن در پردازش داده، کیفیتی به اندازه سنیورهای ۶۴ مگاپیکسلی ارائه می‌دهد. در کل کیفیت دوربین این گوشی به اندازه‌ای است که به خوبی نیاز شما را مرتفع می‌سازد.

مشخصات مربوط به باتری ردمی K50

استفاده از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری در گوشی K50 gaming در واقع نقطه قوت اصلی این گوشی محسوب می‌شود. می‌توان گفت کمپانی شیائومی توجه ویژه‌ای به کیفیت باتری داشته است. باتری این گوشی به مدت یک و نیم روز برای استفاده معمول و به مدت یک روز برای بازی کردن دوام می‌آورد. در این بین اگر  از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی استفاده کنید، دوام شارژ باتری افزایش می‌یابد. قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی نیز ویژگی دیگری است که خود یک آپشن مهم در این گوشی محسوب می‌شود. در نهایت می‌توان با اطمینان گفت که خرید گوشی شیائومی ردمی K50  ارزش بسیاری برای شما خواهد داشت.

جمع‌‌بندی

کمپانی شیائومی چندی پیش گوشی ردمی K50 را به عنوان یک محصول رده بالا از خانواده ردمی به بازار عرضه کرده است. با توجه به این که این گوشی برای بازی‌های سنگین طراحی شده، لازم است که ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن را بررسی کنید. گوشی K50 gaming به پردازنده بسیار قوی، سیستم خنک کننده، شارژ سریع و امکانات بسیار دیگر مجهز است و برای انجام انواع گیم بهینه شده است. ضمن این که این گوشی از آپشن‌های دیگری از جمله دوربین‌های باکیفیت، قاب شیشه‌ای و فاکتورهای دیگر برخوردار است و به عنوان یک گوشی همراه فوق لاکچری معرفی می‌شود. شما می‌توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه هامیا تهیه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا