بازی

معرفی داکت اسپلیت آرتانسیم و انواع آن

معرفی داکت اسپلیت آرتانسیم و انواع آن

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

داکت اسپلیت به عنوان یکی از دستگاه ها در حوزه تهویه مطبوع شناخته می گردد. داکت اسپلیت ها وظیفهگرمایش یا سرمایش را بر عهده دارند. انتخاب داکت اسپلیت با کیفیت سبب افزایش میزان انتقال حرارت می‌شود و علاوه بر این امر با مکش و دمش هوا، وظیفه فیلتراسیون هوا را نیز انجام می‌دهد. از با کیفیت‌ترین ارائه‌دهنده‌گان داکت اسپلیت در ایران شرکت آرتانسیم تولیدکننده انواع داکت اسپلیت چیلر و فن کویل می‌باشد.

بسیاری از مردم دستگاه تهویه مطبوع مورد نیاز خود از جمله داکت اسپلیت را با برند آرتانسیم تهیه می‌کنند. خرید دستگاه تهویه مطبوع از آرتانسیم به شیوه اینترنتی بسیار آسان و کاربردی می باشد. کارشناسان  مجرب و کارآزموده آرتانسیم به عنوان یکی از معتبرترین عاملیت‌های فروش محصولات آرتانسیم از جمله داکت اسپلیت آرتانسیم، ما را در نوشتن این مطلب یاری نموده‌اند، بنابراین توصیه میگردد قبل از اقدام به خرید دستگاه تهویه مطبوع این مطلب را مطالعه نمایید.

از ویژگی‌های داکت اسپلیت آرتانسیم می‌توان به سرمایش و گرمایش سریع، سرعت‌های مختلف فن (دور کند، متوسط و تند)، متحرک یا ثابت بودن دمپر عمودی هوا، فیلترهای تصفیه هوای قابل شستشو و حالت اتوماتیک اشاره کرد که در صورت خاموش شدن مجددا دستگاه را راه‌اندازی می‌کند. مهم ترین ویژگی داکت اسپلیت های آرتانسیم بین نمونه های داخلی و خارجی کم سر و صدا بودن این دستگاه تهویه مطبوع است.

انواع داکت اسپلیت آرتانسیم

شرکت آرتانسیم تولید کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع 7 نوع مدل داکت اسپلیت تولید می‌کند. بسته به نوع مصرف و شرایط مصرف‌کننده داکت اسپلیت مورد نیاز را می‌توان شناسایی کرد. در صورتی که در هنگام خرید به این مسئله دقت لازم شود، علاوه هزینه بهینه در هنگام خرید، مشتری در ادامه استفاده نیز مصرف بهینه را تجربه خواهد کرد. داکت اسپلیت‌های آرتانسیم با توجه به ظرفیت های مختلی که در مصارف خانگی یا سازمانی برده می‌شوند در انواع مختلفی طراحی گردیده و متناسب با محیط مورد نظر انتخاب می‌گردند که عبارتند از:

داکت اسپلیت مدل دستگاه ant-18

ظرفیت سرمایشی این سیستم تهویه مطبوع یعنی داکت اسپلیت به 3 عامل TON، KW و BTU/hr بستگی دارد اما این 3 عامل مهم چیست؟

به دلیل پایین بودن ظرفیت‌های کولر گازی توان آن‌ها با این یکا شناخته می‌شوند و BTU مقدار انرژی مصرف شده برای گرم کردن یک پوند آب (حدود 450گرم) به میزان یک درجه فارنهایت (حدود نیم درجه سانتیگراد) است.

پس BTU/hr یعنی مقدار انرژی مصرف گردیده برای گرم کردن یک پوند آب (حدود 450گرم) به میزان یک درجه فارنهایت (حدود نیم درجه سانتیگراد) در مدت یک ساعت، پس هر قدر BTU افزایش یابد میزان توان برودتی افزایش می‌یابد.

یک تن تبرید استاندارد برای کولرهای گازی عدد 12000 است. در اسپلیت مدل ant18 شرکت آرتانسیم BTU/hr برابر 18000 و ظرفیت سرمایشی آن یک‌ونیم (5/1) TON است و این مقدار TON از تقسیم BTU/hr بر یک تن تبرید استاندارد به دست می‌آید.

داکت اسپلیت مدل دستگاه ANT24

این ظرفیت برای داکت مدل ant24 برابر با 32000 است و البته به دلیل افزایش توان مصرفی kW برای ظرفیت گرمایشی برابر با 38/9 است.

برق مورد نیاز هر سیستم برقی دارای مشخصات فنی است و اگر آن مشخصات رعایت نشود علاوه بر کاهش عمر وسیله برقی می‌‌ تواند ضرر جانی نیز به دنبال داشته باشد.

ولتاژ مورد نیاز برای اینکه داکت اسپلیت مدل ant24 شرکت آرتانسیم بین 220 تا 240 ولت است و فرکانس لازم برای راه‌ اندازی برق دستگاه 50 هرتز و البته برق مصرفی این مدل از نوع تک فاز می‌ باشد.

داکت اسپلیت مدل دستگاه ANT30

ظرفیت گرمایشی برای داکت مدل ant30 شرکت آرتانسیم برابر با 37 هزار و 500 (37،500) می‌باشد.

KW لازم برای این ظرفیت گرمایشی در اسپلیت مدل ant30 برابر با 99/10 است.

داکت اسپلیت مدل دستگاه ant36

در اسپلیت مدل ant36 شرکت آرتانسیم BTU/hr برابر با 36،000 است.  TR یا همان هر تن تبرید (TON) در این نوع داکت اسپلیت 3 و استانداردترین واحد اندازه‌گیری انرژی تولید شده (سرمایش) داکت اسپلیت یعنی KW برابر با 55/10 است.

داکت اسپلیت مدل دستگاه ANT42

در اسپلیت کانالی مدل ant42 شرکت آرتانسیم BTU/hr برابر با 42،000 است. ظرفیت گرمایشی داکت اسپلیت مدل ant42 شرکت آرتانسیم برابر با 49،800 است و این موضوع به عنوان دومین عامل استفاده یکی دلایل انتخاب داکت اسپلیت‌ها می‌باشد. KW در این نوع اسپلیت با توجه به افزایش حجم تولید انرژی برابر با 58/14 است. که بیانگر انرژی تولیدشده داکت اسپلیت می‌باشد.

تجهیزات تهویه مطبوع آرتانسیم

شرکت آرتانسیم علاوه بر تولید انواع دستگاه های داکت اسپلیت در سایر صنایع تهویه مطبوع وابسته نیز فعالیت دارد. از جمله تولید انواع دستگاه های فن کویل، دستگاه های چیلر، روف تاپ پکیج، تجهیزات سردخانه و دستگاه زنت همگی از محصولات با کیفیت این شرکت ایرانی می باشد.

خرید داکت اسپلیت

قبل از خرید داکت اسپلیت ابتدا باید نوع داکت اسپلیت‌ها و سپس تعداد آن‌ها تعیین گردد به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از خرید با کارشناسان این حوزه از جمله کارشناسان مجرب آرتانسیم تماس حاصل نمایید و همچنین از قیمت داکت اسپلیت آرتانسیم مطلع گردید. این مجموعه با سابقه‌ای طولانی در حوزه صنعت تهویه مطبوع قادر به ارائه مشاوره رایگان در این حوزه است. محصولات آرتانسیم را با گارانتی تایید شده به فروش می‌رساند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا