رمز ارز

اضافه شدن قابلیت‌های جذاب به نسخه جهانی بازی شیبا!

زمان مطالعه: دقیقه

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، یکی از توسعه‌دهندگان اصلی اکوسیستم شیبا اینو، برخی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) را فاش کرده است.
پس از راه‌اندازی آزمایشی بازی شیبا اترنیتی در استرالیا، کوساما اعلام کرد که مرحله بعدی، عرضه جهانی این بازی برای عموم خواهد بود. علاوه بر این، کوساما همچنین برخی از جزییات هیجان‌انگیز درباره شیبا اترنیتی را به اشتراک گذاشت. بر اساس توییت این توسعه‌دهنده، ممکن است به هنگام عرضه جهانی شیبا اترنیتی، این بازی دارای مکانیزم توکن‌سوزی برای ارز دیجیتال اصلی اکوسیستم شیبا، یعنی SHIB نیز باشد.
البته لازم به ذکر است که هنوز تاریخی برای اکران رسمی شیبا اترنیتی تعیین نشده است. با این حال، این بازی از زمان عرضه آزمایشی آن در ویتنام و استرالیا، به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست آورده است. این تیم انتظار دارد که با عرضه جهانی شیبا اترنیتی نیز، این بازی به طور گسترده مورد پذیرش قرار بگیرد.
موضوع سوزاندن توکن‌های SHIB، یکی از مهم‌ترین موضوعات در دستور کار جامعه شیبا است. علی‌رغم این واقعیت که تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد از کل عرضه ۱ کوادریلیونی SHIB سوزانده شده، این روند کندتر از آنچه که سرمایه‌گذاران انتظار دارند، پیش می‌رود.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا