عمومی

سامسونگ احتمالاً گلکسی S25 را به پردازنده اختصاصی جدید مجهز می‌کند

براساس گزارش GSMArena به نقل از Inews24 و Ice Universe، سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های سری گلکسی S سال ۲۰۲۵ از پردازنده‌ای اختصاصی استفاده کند. این پردازنده احتمالاً عضوی از خانواده‌ی Exynos خواهد بود. کره‌ای‌ها سال‌ها است پردازنده‌های Exynos را می‌سازند و افزون‌بر استفاده در گوشی‌های سری گلکسی S، آن‌ها را به شرکت‌هایی مثل موتورولا و ویوو می‌فروشند.

حساب کاربری Ice Universe در توییتر می‌گوید مدیران سامسونگ از واکنش‌ها به ماجرای سیستم‌ GOS گوشی‌های سری گلکسی S22 راضی نیستند و معتقدند پردازنده‌‌های Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 بازدهی ناکافی دارند و سیستم مدیریت دمای آن‌ها ضعیف است.

در همین راستا مهندسان و مدیران سامسونگ در حال برگزاری جلساتی هستند تا شرکت کره‌ای رویکردی مشابه آنچه اپل در قبال پردازنده‌های سری A اتخاذ کرده است در پیش بگیرند و «دستگاهی بسازند که بهینه‌تر باشد.»

  • اکثر کاربران از پردازنده گوشی هوشمند خود اطلاعی ندارند که اتفاق خوشایندی به‌نظر می‌رسد
  • قیمت گوشی های سامسونگ

تراشه‌های قدیمی‌تر سری Exynos از هسته‌های پردازشی اختصاصی سامسونگ استفاده می‌کردند، بااین‌حال این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت واحد تجاری تولیدکننده‌ی هسته‌ی CPU اختصاصی را تعطیل کند. به‌طور دقیق مشخص نیست تراشه‌های جدید سامسونگ در قالب خانواده‌ی Exynos عرضه می‌شوند یا شرکت کره‌ای به‌دنبال تولید مجموعه‌ی جدیدی از تراشه‌های موبایلی است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا