رمز ارز

شیبا توییتر را تسخیر کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تعداد توییت‌های مربوط به شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر از لحاظ ارزش بازار، در شبکه اجتماعی توییتر در حال افزایش است. یک کاربر توییتر و عضو جامعه شیبا به نام Ragnar Shib، گزارش داده که در حال حاضر، میم کوین محبوب شیبا با حدود ۱۸ هزار توییت مرتبط، در توییتر ترند شده است.
در حال حاضر، دو به‌روزرسانی بزرگ وجود دارد که ارتش شیبا مشتاقانه منتظر آنها هستند. اولین مورد، متاورس شیبا است که توسط تیم توسعه‌دهنده این پروژه و با همکاری استودیوی The Third Floor در حال ساخت است. دومین مورد، پروتکل لایه دوم شیبا به نام Shibarium است که توسعه‌دهنده اصلی، شیتوشی کوساما (Shytoshy Kusama) با بقیه اعضای تیم روی آن کار می‌کند. با این حال، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه Shibarium اعلام نشده است.
در همین حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که با وجود فشار فروش در بازار کریپتو که اوایل این هفته آغاز شد (به دلیل تداوم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو)، شیبا روند رو به رشدی داشته است. در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۸۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۶٫۱۵ درصد رشد دارد. این رشد قیمتی باعث شده که شیبا جایگاه سوم جدول پرسودترین دارایی‌های رمزارزی (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) در ۲۴ ساعت گذشته را به خود اختصاص دهد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!
ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا