عمومی

سفارش خودرو سایبرتراک تسلا در خارج از آمریکای شمالی غیرممکن شد

بررسی وب‌سایت رسمی تسلا، خودروساز بزرگ آمریکایی، نشان می‌دهد این شرکت سفارش وانت پیکاپ سایبرتراک (Tesla Cybertruck) را در بازارهای خارج از آمریکای شمالی غیرممکن کرده است. براساس آنچه CNBC می‌نویسد، تسلا از این پس سفارش سایبرتراک را تنها در ایالات متحده، کانادا و مکزیک می‌پذیرد. این شرکت فعلاً به درخواست رسانه‌ها برای شفاف‌سازی در این زمینه پاسخ نداده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پیش‌تر گفته تولید خودروی پرحاشیه‌ی سایبرتراک از سال آینده‌ی میلادی در کارخانه‌ی آستین تگزاس آغاز خواهد شد. ماسک می‌گوید تقاضا برای سایبرتراک بیشتر از حد انتظار بوده و احتمالاً این شرکت حتی سه سال پس از آغاز تولید این وانت پیکاپ نیز نمی‌تواند میزان عرضه را به سطح تقاضا برساند.

  • ویدئو جدید سایبرتراک، وانت عجیب تسلا را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشد

ماسک هفته‌ی گذشته در جریان برگزاری کنفرانس Future of the Car 2022 گفت تسلا ممکن است به دلیل افزایش بیش از حد تقاضا نسبت‌ به ظرفیت تولید، دریافت سفارش را متوقف کند.

تسلا خودروی سایبرتراک را نخستین بار در سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشت. در ابتدا قرار بود تولید این خودرو در اواخر سال جاری میلادی شروع شود، اما زمان آغاز تولید به فصل اول ۲۰۲۳ موکول شده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا