بازی

The Sims 4 در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱.۴ میلیارد ساعت بازی شده است

The Sims 4 در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱.۴ میلیارد ساعت بازی شده است

الکترونیک آرتز (EA) سال خوبی را پشت سر قرار داده و آماری از بازی های خود منتشر کرده که اطلاعات جالبی از سیمز ۴ (The Sims 4) در اختیار ما قرار می‌دهد.

بازیکنان در سال ۲۰۲۲ حدود ۱.۴ میلیارد ساعت را صرف تجربه بازی The Sims 4 کرده‌اند. در این زمان ۴۳۶.۵ میلیون سیمز خلق و ۲۱.۷ میلیون سیمز نیز مرده‌اند. عامل اصلی مرگ در این بازی پیری، عصبانیت و غرق شدن بود. عصبانیت به عنوان عامل مرگ کمی عجیب است که باید آن را مدیون یکی از باگ‌های بازی دانست که پس از مدتی برطرف شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound

به صورت کلی ۲۸۹ میلیون بار عبارت woohoos فریاد زده شده است. سه رفتار برتر بازی در سال ۲۰۲۲ نیز رفتارهای عاشقانه، شادی و خلاقیت می‌شود. بازیکنان در یک سال گذشته همچنین ۱۱.۵ میلیون گالری را آپلود و ۲۰۹ میلیون گالری را دانلود کرده‌اند. الکترونیک آرتز از چند ماه پیش بازی Sims 4 را رایگان کرده که بدون شک در ثبت این آمار تاثیر داشته‌ است. 

بازی Sims 4

The Sims 4 ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۴ برای پی‌سی منتشر شد، سپس در سال ۲۰۱۵ راهی مک و در سال ۲۰۱۷ راهی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان شده بود. این شرکت قصد دارد به پشتیبانی از سیمز ۴ را ادامه دهد و در سال ۲۰۲۳ محتوای بیشتری هم برای بازی منتشر می‌‌کند. 

سیمز ۴ به صورت رایگان روی پی‌سی، مک، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان برای دانلود در دسترس قرار دارد.


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا