بازی

ریمیک بازی Dead Space گلد شد

ریمیک بازی Dead Space گلد شد

پس از عملکرد نه چندان خارق‌العاده The Callisto Protocol، طرفداران ژانر ترسناک فضایی حسابی مشتاق عرضه ریمیک Dead Space هستند. خبر خوب هواداران این است که طبق تایید استودیو EA Motive، مراحل ساخت بازسازی دد اسپیس به پایان رسیده و این عنوان اصطلاحا گلد شده است.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند

EA Motive این خبر را از طریق یک پست در توییتر به اشتراک گذاشت. با این حساب، ریمیک دد اسپیس هم‌اکنون برای عرضه در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن) کاملا آماده است و روی دیسک‌های بلوری پرینت می‌شود.

البته که نباید فراموش کرد این روزها در صنعت گیم «گلد شدن» به معنی پایان کار استودیو نیست و آن‌ها اغلب تا زمان انتشار و حتی پس از آن، روی بهبود وضعیت فنی بازی خود کار می‌کنند تا در قالب «پچ روز نخست» در اختیار کاربران قرار گیرد.

ریمیک بازی dead space

در اخبار مرتبط چند هفته پیش صداپیشگان بازی مشخص شدند و طبق اعلام رسمی EA، ظاهرا تانیا کلارک (Tanya Clarke) برای ایفای نقش نیکول برنان (Nicole Brennan)، یکی از شخصیت‌های مهم نسخه اول و دوم فرنچایز دد اسپیس باز می‌گردد. همچنین Anthony Alabi در نقش Zach Hammond صدا پیشگی می‌کند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ۱۸ دقیقه ابتدایی گیم‌پلی بازی را از اینجا تماشا کنید.

ریمیک Dead Space در تاریخ ۷ بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. قیمت آن برای کنسول‌ها ۷۰ دلار و برای پی‌سی ۶۰ دلار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان


بازی کردن تو چین چه شکلیه؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا