بازی

برادران وارنر خواهان حضور «هنری کویل» در فیلم دیگری از سوپرمن است

برادران وارنر خواهان حضور «هنری کویل» در فیلم دیگری از سوپرمن است

هنری کویل ممکن است یکبار دیگر در نقش سوپرمن حضور پیدا کند. در گزارش جدیدی ادعا شده که برادران وارنر بسیار مشتاق است تا بار دیگر با این بازیگر همکاری کند. کویل آخرین بار در فیلم Justice League سال ۲۰۱۷ در این نقش حضور پیدا کرده بود و از زمان اولین حضور او در فیلم Man of Steel نزدیک به ۹ سال می‌گذرد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم که «در اصل Man of Steel 2 خواهد بود»، تاکنون «چارلز روون» تهیه‌کننده پرکار دنیای DC که روی عناوین دیگری از جمله The Suicide Squad و Wonder Woman کار کرده را به خود جذب کرده و برادران وارنر اکنون به دنبال نویسنده فیلم هستند. همچنین در این گزارش از «کریستوفر مک‌کوری»، کارگردان و نویسنده فیلم‌های فرنچایز Mission: Impossible به عنوان یکی از گزینه‌ها یاد شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان دی‌سی که لباس مخصوص به تن نمی‌کنندهمه قهرمان‌ها شنل و نقاب ندارند
۱۰ قهرمان دی‌سی که لباس مخصوص به تن نمی‌کنند

اما به گفته منابع این گزارش، هنوز هیچ تماس رسمی با مک‌کوری انجام نشده و این کارگردان هم اکنون مشغول ساخت فیلم‌های بعدی Mission: Impossible است. همچنین، کویل نیز هنوز به طور رسمی به این پروژه اضافه نشده است.

در ادامه این گزارش همچنین اشاره شده که «دواین جانسون»، ستاره Black Adam نیز برنامه‌های خاص خود را برای کلارک کِنت دارد که احتمالا به ساخت فیلم Black Adam vs. Superman و تقابل این دو ابرقهرمان اشاره دارد.

در نهایت، باید اشاره کرد که این تنها پروژه آینده سوپرمن محسوب نمی‌شود و در همین حال، «جی. جی. آبرامز» که بیشتر با سریال Lost شناخته می‌شود نیز در حال کار روی فیلم Black Superman با نویسندگی «تانهیسی کوتس» است. همچنین «مایکل بی. جردن» مینی سریال Black Superman را تولید خواهد کرد.

Black Adam فیلم بعدی خواهد بود که از دنیای DC نمایش داده می‌شود و از تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) وارد سینماها خواهد شد. آخرین تریلری که از این فیلم منتشر شده بود را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ داستان عجیب و غریب سوپرمنسوپرمن تبدیل به شیر می‌شود؟ بتمن را به خاطر جادو محاکمه می‌کند؟
۱۰ داستان عجیب و غریب سوپرمن


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا