بازی

بن افلک برای کارگردانی یک فیلم DC در حال مذاکره است

بن افلک برای کارگردانی یک فیلم DC در حال مذاکره است

اخبار جدید حاکی از آن است که بن افلک احتمالا در آینده به دنیای دی‌سی برگردد؛ اما این‌بار نقشی را برعهده ندارد و قرار است در قامت کارگردان همکاری کند. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، مدیرعاملان دی‌سی [جیمز گان و پیتر سفرن] اخیرا با بن افلک جلسه‌ای داشتند و طی آن درباره احتمالات همکاری او با دی‌سی در قالب کارگردان صحبت کردند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره پروژه و فیلم احتمالی او در آینده منتشر نشده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

جیمز گان پس از انتشار این گزارش توسط هالیوود ریپورتر، شخصا آن را تایید کرد و گفت:

دیروز با بن جلسه‌ای داشتیم و به طور دقیق درباره آینده صحبت کردیم؛ زیرا او می‌خواهد کارگردانی کند و ما هم از او چنین چیزی می‌خواهیم. فقط باید بهترین پروژه و گزینه ممکن را پیدا کنیم.

بن افلک قرار است بار دیگر نقش بتمن (بروس وین) را در فیلم فلش به کارگردانی اندی موسکیتی ایفا کند و نقش کوتاهی نیز در فیلم Aquaman 2 خواهد داشت. سال‌ها پس از آنکه وی نقش شوالیه تاریکی را در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice بازی کرده بود، مشغول نویسندگی، کارگردانی و همچنین بازی در پروژه‌های مختلف بود. او در سال ۲۰۱۷ قرار بود یک فیلم مستقل بتمن را کارگردانی کند که این اتفاق میسر نشد و مت ریوز جایگزین او شد تا شاهد ساخت فیلم The Batman با حضور رابرت پتینسون باشیم.

بن افلک بتمن

بن افلک همچنین به عنوان جوان‌ترین برنده جایزه اسکار در بخش بهترین فیلمنامه اورجینال برای فیلم Good Will Hunting شناخته می‌شود و دیگر آثار او در قامت کارگردان شامل Gone Baby Gone، The Town، Argo و Live By Night می‌شود.

احتمالا در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از پروژه احتمالی بن افلک برای دی‌سی منتشر می‌شود. همچنین در اخبار مرتبط خواندیم که هنری کویل دیگر قرار نیست نقش سوپرمن را بازی کند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا