بازی

نتفلیکس قصد ساخت فیلم لایو اکشن My Hero Academia را نیز دارد

نتفلیکس قصد ساخت فیلم لایو اکشن My Hero Academia را نیز دارد

فیلم لایو اکشن My Hero Academia قرار است توسط نتفلیکس تولید شود.

ددلاین گزارش می‌دهد نتفلیکس برای تولید و نشر یک اقتباس سینمایی بر اساس انیمه و مانگای My Hero Academia قراردادی امضا کرده است. این اثر با همکاری Legendary Entertainment ساخته می‌شود و شینسوکه ساتو همچنان به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در پروژه حضور پیدا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند

جوبی هارولد که سابقه نویسندگی برای فیلم پرستاره Awake در سال ۲۰۰۷ را در کنار King Arthur: Legend of of the Sword و  Army of the Dead دارد، قرار است فیلمنامه اقتباس جدید نتفلیکس را به رشته تحریر درآورد. وی همچنین برای نوشتن فیلمنامه Transformers: Rise of the Beasts انتخاب شده است.

بد نیست بدانید یک فیلم دیگر از My Hero Academia از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت قرار دارد اما خب ظاهرا این پروژه خیلی خوب پیش نمی‌رود. شینسوکه ساتو پیش‌تر هم سابقه کارگردانی چند اثر لایو اکشن مانند Gantz، Death Note: Light Up the New World، Bleach، Inuyashiki و Kingdom را در کارنامه دارد. با این حال «آکادمی قهرمان من» نخستین فیلم انگلیسی زبان وی خواهد بود.

My Hero Academia

علی‌رغم واکنش منفی مخاطبان به اقتباس‌های قبلی نتفلیکس از جمله Death Note و Cowboy Bebop، این غول استریم همچنان به پروژه‌های لایو اکشن خود بال و پر می‌دهد. چندی پیش نیز خبر رسید یک سریال بر اساس انیمه مشهور و پرسابقه One Piece در دست ساخت است.

My Hero Academia داستان کره زمینی را روایت می‌کند که بیشتر جمعیت آن با چیزی به نام Quirks به دنیا می‌آیند؛ یعنی مثل مردان ایکس، قدرت‌های ماورایی دارند. در نهایت باید اشاره کرد فصل ششم انیمه «آکادمی قهرمان من» طبق برنامه از چهارم دسامبر در حال پخش است.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا