بازی

Crash Team Rumble هیچ ارتباطی با Wumpa League ندارد

Crash Team Rumble هیچ ارتباطی با Wumpa League ندارد

پس از مدت‌ها انتظار، بازی Crash Team Rumble در جریان مراسم گیم اواردز (The Game Awards) معرفی شد و اکثر طرفداران معتقد بودند که این عنوان همان Wumpa League، پروژه چندنفره کرش بندیکوت است.

اما به نظر می‌رسد ماجرا چیز دیگه‌ای بوده و کرش تیم رامبل هیچ ارتباطی با وامپا لیگ ندارد. این خبر توسط یکی از تسترهای بازی که پیش‌تر روی بازی Crash 4 فعالیت کرده بود اعلام شد.

مطلب پیشنهادی:رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2یک مشکل قدیمی وارزون و کال آو دیوتی!
رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2

طبق ادعای این تستر و تایید Liam Robertson از رسانه Did You Know Gaming، این بازی هیچ ارتباط و شباهتی به وامپا لیگ ندارد و درواقع هرگز هیچ پروژه‌ای با اسم وامپا لیگ در استودیوهای اکتیویژن در دست توسعه قرار نداشته است و هیچوقت عنوانی با اسم وامپا لیگ عرضه نخواهد شد.

Crash Team Rumble

کرش تیم رامبل در اصل بخش چندنفره حذف شده از کرش ۴ بوده که بعداً به یک پروژه چندنفره مستقل تبدیل شده است. علت حذف این بخش نیز محدودیت‌های زمانی تیم توسعه بوده که بلافاصله پس از انتشار نسخه چهارم کرش توسط اکتیویژن روی پشتیبانی از کال آف دیوتی ونگارد و وارزون مستقر شدند.

همچنین براساس اطلاعات رسمی در وبسایت بازی، وجود بخش کراس پلی (Cross-Play) در تیم رامبل برای بازیکنان پلی استیشن و ایکس باکس تایید شد. درحال حاضر هیچ اطلاعاتی از سایر پلتفرم‌هایی که Crash Team Rumble برای آن‌ها عرضه می‌شود در دسترس نیست. همچنین این عنوان در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا