بازی

شش نکته که قبل از خرید تلویزیون سه‌بعدی باید بدانید

شش نکته که قبل از خرید تلویزیون سه‌بعدی باید بدانید

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا شما مایل هستید طوری تبلیغ کنید که بیشترین بازدید را هم به‌صورت حقیقی هم به‌صورت مجازی را داشته باشید؟ آیا شما دوست دارید در تبلیغ‌کردن شهره شهر و حتی در کشور باشید؟ پس دنبال به‌روزترین تبلیغ و جذاب‌ترین آن باید باشید و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را باید استفاده بکنید.

اما به‌روزترین تبلیغات در عصر حاضر چیست؟

فناوری نمایشگرهای  3 بعدی جدیدترین و به‌روزترین فناوری در حال حاضر است که با پردازش تصاویر گرافیکی جذاب و اختلاف دید بین چشم‌چپ وراست تصاویر 2 بعدی را از زاویه دید شما به‌صورت 3 بعدی نمایش می‌گذارد.

به طور مثال فرض کنید در خیابان اصلی شهر یک بیلبورد سه‌بعدی نصب شده و تبلیغات شما را نشان می‌دهد، تصاویر به‌قدری  جذاب و واقعی به نظر می‌رسد که کسانی که از آن خیابان در حال گذر هستند به بیلبورد خیره می‌شوند و گویا آن‌قدر برایشان جذاب است که چندین ثانیه صبر می کنند تا تبلیغ شما تمام شود، حتی گاهی مواقع تصاویر آن‌قدر هیجان‌انگیز و خیره‌کننده است که از تبلیغات شما فیلم هم می‌گیرند و در صفحات مجازی خود به اشتراک هم می‌گذارند، این یعنی شما مسیر درست را پیش گرفته‌اید و یک تیر و دو نشان را هدف قرار دادید، هم تبلیغ مجازی کرده‌اید و هم حقیقی.

بیلبورد سه بعدی چیست؟

 تلویزیون یا بیلبورد سه ‌بعدی یک نمایشگر LED بسیار جذاب است که توانایی پخش محتوای سه‌بعدی را دارد و شما می‌توانید بدون عینک مخصوص‌تری دی از تماشای تصاویر3D  هیجان‌انگیز لذت ببرید.

علت محبوبیت بیلبوردهای سه بعدی چیست؟

با توسعه سریع جامعه، همه اقشار از تولیداتی که حفاظت محیط‌زیست را به خطر نمی‌اندازد حمایت می‌کنند و صنعت نمایشگرهای LED سه‌بعدی از این قاعده مستثنی نیست.

نمایشگرهای LED به طور گسترده در مناطق مختلف شهری مورداستفاده قرار گرفته‌اند و در بهبود زیباسازی شهر به عامل مهم و تأثیرگذاری تبدیل شده‌اند. صنعت نمایشگرهای LED باید همگام با زمان باشد و از محصولاتی که در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و سازگار با محیط‌زیست هستند حمایت کند. 

همه به‌خوبی می‌دانند که تلویزیون‌های شهری سه‌بعدی به دلیل روشنایی بالا از نظر صرفه‌جویی انرژی ایده‌آل نیستند؛ اما این به این معنا نیست که آنها محصولات پرمصرف هستند.

تلویزیون‌های سه‌بعدی که با مواد سازگار با محیط‌زیست تولید می‌شوند در مقایسه با محصولات تولید شده توسط فرایند عمومی، مصرف کمتر و سازگاری بیشتری با محیط‌زیست دارند.

بیلبوردهای سه‌بعدی با به‌کارگیری فناوری‌های جدید در پخش تصاویر 3D و مصرف انرژی قابل‌قبول جزء صنعت‌های بسیار پاک در حوزه تبلیغات هستند که همین امر باعث شده این بیلبوردها جایگاه ویژه‌ای در میان مردم داشته باشد.

هنگام خرید نمایشگر3D به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

1.صاف بودن صفحه نمایش

صاف بودن صفحه‌نمایش تا حد بسیار زیادی کیفیت نمایش تلویزیون سه‌بعدی را تعیین می‌کند. حداکثر میزان پستی‌وبلندی در صفحه‌نمایش باید کمتر از یک میلی‌متر باشد در غیر این صورت برآمدگی یا فرورفتگی موضعی ایجاد می‌شود و باعث ایجاد یک زاویه مرده می‌شود که بر ظاهر صفحه‌نمایش در پخش تصاویر تأثیر بد می‌گذارد.

یکدست بودن صفحه‌نمایش معمولاً در هنگام تولید باید چک شود.

2.روشنایی تلویزیون سه‌بعدی

 روشنایی بیلبورد 3 بعدی یکی از مشخصه‌های مهم برای انتخاب یک نمایشگر خوب است. به‌عنوان‌مثال اگر نمایشگر  LED سه‌بعدی در فضای باز استفاده شود و در معرض نور شدید باشد ممکن است باعث نامشخص شدن تصویر شود.

روشنایی تلویزیون شهری سه‌بعدی توسط ماژول تلویزیون شهری که در تولید آن استفاده شده تعیین می‌شود. نمایشگرهای سه‌بعدی باکیفیت بالا معمولاً دارای روشنایی بالاتر و زاویه دید وسیع‌تری هستند، بنابراین روشنایی و زاویه دید، عامل اصلی بر پخش تصاویر باکیفیت هستند.

3.رنگ نمایشگر سه‌بعدی

 نمایش رنگ‌ها در صفحه‌نمایش باید به طور دقیق صورت گیرد، درصورتی‌که نمایشگر نتواند رنگ‌ها را به‌درستی نمایش دهد عملاً تصاویری که نمایش می‌دهد جذابیتی برای بیننده نخواهد داشت.

 رنگ‌های نمایشگر توسط پیکسل‌های led ایجاد می‌شود که تعادل در رنگ سفید یکی از مهم‌ترین نشانه‌های پخش درست رنگ‌ها در نمایشگر است و باید به آن بسیار توجه کرد.

4.مصرف برق نمایشگر سه‌بعدی

 مصرف انرژی مستقیماً بر عمر مفید نمایشگر led تأثیر می‌گذارد هرچه مصرف برق بیشتر باشد نمایشگر زودتر مستهلک می‌شود. برای صرفه‌جویی در مصرف برق ابتدا باید از قطعات درجه یک در ساخت نمایشگر سه‌بعدی استفاده کنیم سپس از سیستم هوشمند تنظیم روشنایی استفاده کنیم تا مصرف برق بهینه شود و عمر نمایشگر افزایش یابد.

5.خدمات پس از فروش

 به‌طورکلی اگر نمایشگرهای 3D با قطعات باکیفیت تولید شوند دچار مشکل نمی‌شوند، اما اگر مشکلی به وجود آید تعمیر و نگهداری از آن بسیار مشکل است.

 اکثر تولیدکنندگان خدمات گارانتی را از ۱ تا ۳ سال ارائه می‌کنند که باید از خدمات واقعی اطمینان داشته باشید که برای این کار، بهترین راه، پرسیدن از مشتریان قبلی تولیدکننده است که آیا از خدمات آن تولیدکننده رضایت داشته‌اند یا خیر.

 بهتر است قبل از خرید حتماً این موارد کوچک را بپرسید تا در موارد بزرگ دچار چالش نشوید.

تلویزیون 3 بعدی دیاکو بهترین انتخابیه که می‌توانید داشته باشید! چرا؟

مجموعه دیاکو ال‌ای‌دی واردکننده مستقیم قطعات از بهترین برندهای دنیاست و همچنین کارخانه تولید کابینت تلویزیون شهری دیاکو با تولید انواع کابینت تلویزیون شهری با استاندارد روز دنیا در حال فعالیت است و مهم‌تر از همه روند کامل تولید بیلبوردهای 3 بعدی داخل مجموعه دیاکو زیر نظر متخصصین انجام می‌شود و در تمام مراحل تولید، کنترل کیفیت انجام می‌شود تا نمایشگر 3 بعدی با بالاترین کیفیت برای شما تولید، نصب و اجرا شود و در تمام مراحل دیاکو سرویس کنار شماست تا از خدمات گارانتی واقعی لذت ببرید و همچنین در بخش نرم‌افزاری و تولید فیلم‌های سه‌بعدی متناسب با کسب‌وکار شما، در کنارتان هستیم تا با جدیدترین صنعت تبلیغات در بازار خود بدرخشید و رهبر بازار خود شوید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا