بازی

سخنگوی ایکس‌ باکس در رابطه با حضور کمرنگ این شرکت در گیم اواردز اظهارنظر کرد

سخنگوی ایکس‌ باکس در رابطه با حضور کمرنگ این شرکت در گیم اواردز اظهارنظر کرد

مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۲ بامداد روز گذشته برگزار شد و ایکس‌ باکس حضور بسیار کمرنگی در این مراسم داشت، به طوری که هیچ اعلامیه‌ای از بازی‌های مهم خود ارائه نکرد.

برخی از طرفداران پس از این رویداد ابراز ناامیدی کردند، چرا که دارنده پلتفرم رقیب، شرکت سونی اعلامیه‌های مهمی از Final Fantasy 16، Death Stranding 2 و Forspoken را به نمایش گذاشت، اما هیچ چیز قابل توجهی از سوی مایکروسافت به نمایش در نیامد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

در پاسخ به این واکنش، آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی ایکس باکس، در توییتی به طرفداران اطمینان خاطر داد که سال ۲۰۲۳ برای این پلتفرم «بسیار هیجان‌انگیز» خواهد بود و طرفداران نیازی به انتظار طولانی برای اخبار نخواهند داشت.

ما برنامه های زیادی برای نشان دادن و به اشتراک گذاشتن یک سال فوق‌العاده هیجان‌‌انگیز در ۲۰۲۳ داریم. قدردان شور و اشتیاق طرفداران برای اطلاع پیدا کردن و تماشای بازی‌های بیشتر هستیم. زمان‌بندی همیشه رکن کلیدی بوده، اما نگران نباشید، برای مشاهده آنچه در آینده از سوی ما منتشر می‌شود، نیازی نیست زیاد منتظر بمانید.

ایکس‌ باکس بازی‌های انحصاری مهمی همچون Redfall، Starfield و Stalker 2 را برای سال آینده میلادی برنامه‌ریزی کرده است. با این حال، به ناچار بیشتر تمرکز شرکت در حال حاضر بر تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد خواهد بود.

ایکس‌ باکس

روز پنج‌شنبه، رگولاتور ایالات متحده اعلام کرد که تلاش می‌کند تا این معامله ۶۸.۷ میلیارد دلاری را مسدود کند، زیرا معتقد است که مایکروسافت را قادر می‌سازد تا رقبای کنسول‌های Xbox و محتوای اشتراکی و تجارت بازی‌های ابری را سرکوب کند.

پس از اینکه کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) شکایتی را برای جلوگیری از خرید اکتیویژن بلیزارد به راه انداخت، مایکروسافت اعلام کرد که آماده ارائه پرونده خود در دادگاه است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا