بازی

دستگیری فردی که به طور غیرمجاز روی استیج The Game Awards حضور پیدا کرد

دستگیری فردی که به طور غیرمجاز روی استیج The Game Awards حضور پیدا کرد

اواخر مراسم گیم آواردز (The Game Awards) و درست پس از اهداء جایزه بهترین بازی سال بود که فردی به طور غیرمجاز روی استیج حضور پیدا کرد و نظم مراسم را بهم ریخت.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کسب درآمد از طریق بازیهم بازی کنید، هم پول دربیارید!
راهنمای کسب درآمد از طریق بازی

طبق ادعای جف کیلی (Geoff Keighley) میزبان و مجری این رویداد، به محض اتمام مراسم این فرد شناسایی و دستگیر شد. این شخص که Matan Even نام دارد، دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد و ظاهراً انجام این کار را از پیش برنامه‌ریزی کرده است.

گفتنی است که Even سابقه انجام چنین کاری را در گذشته نیز داشته و ظاهراً در سال ۲۰۱۹ نیز با انجام اقدامی مشابه در رویدادی مرتبط به بازی World of Warcraft، به سرکوب و خشونت پلیس هنگ کنگ علیه مردم اعتراض کرده بود.

مراسم گیم اواردز 2022

Matan Even پس از اتمام سخنرانی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) کارگردان بازی Elden Ring و دریافت جایزه بازی سال، به میکروفون رجوع کرد و جمله یهود ستیزانه‌ای را درباره بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا، مطرح کرد.

می‌خواهم از همه تشکر کنم و این نامزدی را به بیل کلینتون، خاخام اصلاح شده ارتدکس تقدیم کنم

Matan Even

درحال حاضر هدف Matan از انجام این کار مشخص نیست اما برخی معتقد هستند که این اتفاق به دنبال رفتار یهود ستیزانه و حمایت کانیه وست (Kanye West) از نازی‌ها رخ داده و فعلاً باید منتظر شفاف‌سازی بیشتر از سمت خود این فرد باشیم.

در اخبار مرتبط با مراسم گیم اواردز، می‌توانید لیست برندگان این رویداد را از طریق این لینک و همچنین فهرست تمامی آثاری که در جریان The Game Awards 2022 معرفی شدند را از طریق این لینک مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا