بازی

بازی Banishers: Ghosts of New Eden معرفی شد [تماشا کنید]

بازی Banishers: Ghosts of New Eden معرفی شد [تماشا کنید]

یکی از بازی های جالب توجهی که در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۲ حضور داشت، Banishers: Ghosts of New Eden از سوی استودیو Don’t Nod بود. 

این استودیو فرانسوی که با سری Life is Strange به شهرت دست پیدا کرد، اکنون روی آی‌پی‌هایی کاملا متفاوت کار می‌کند. Banishers: Ghosts of New Eden یک بازی سوم شخصِ اکشن و ماجراجویی است که از عناصر نقش‌آفرینی نیز بهره می‌برد. در این بازی شما وظیفه دارید که ارواح را از دنیای خود که New Eden نام دارد، به بیرون طرد کنید. 

خود استودیو در واقع بازی Banishers: Ghosts of New Eden را یک عنوان نقش‌آفرینی اکشن می‌داند و بازیکنان را در نقش دو شکارچی ارواح قرار می‌دهد. این دو شخصیت در واقع در رابطه هستند و باید تصمیمات سختی را با هم اتخاذ کنند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم RRR | یک اکشن حماسی از تالیوودشاخص‌ترین بلاک‌باستر سینمای هند در سال 2022
نقد فیلم RRR | یک اکشن حماسی از تالیوود

بازی Banishers

Don’t Nod استودیویی است که تمرکز زیادی روی داستان بازی‌های خود دارد و از این رو تصمیمات شما روی همه چیز از جمله رابطه شخصیت‌ها تاثیرگذار خواهد بود. این توسعه دهنده با پروژه جدید خود در واقع مسیری که با Vampyr در سال ۲۰۱۸ شروع کرده بود را ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد که با بزرگ‌ترین بازی آن‌ها طرف باشیم.

Banishers: Ghosts of New Eden هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و برای عرضه روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم هالیوودی با بدترین جلوه‌های ویژه بصریآثاری شاخص با سکانس‌های CGI ضعیف
۱۰ فیلم هالیوودی با بدترین جلوه‌های ویژه بصری


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا