بازی

بازی Bayonetta Origins رسما معرفی شد

بازی Bayonetta Origins رسما معرفی شد

در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲، بازی جدیدی از سری بایونتا تحت عنوان Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demons معرفی شد. این بازی وعده می‌دهد که منشاء اسرارآمیز بایونتا را فاش کند و داستان سفر او برای تبدیل شدن به یک جادوگر قدرتمند را بازگو کند.

تریلر نمایش داده شده در The Game Awards یک عنوان سوم شخص اکشن ماجراجویی با یک سبک هنری مانند کتاب داستان را نشان داد. این بازی در دورانی می‌گذرد که بایونتا هنوز فقط Cerreza بود و داستان سفر جادوگر جوان در یک جنگل مسحور شده برای نجات مادرش را روایت می‌کند. در طول سفر، او با شیاطینی دوست می‌شود که در راه جستجو کمکش خواهند کرد.

یوتیوب

Bayonetta Origins

در عناوین اصلی سری بازی‌های بایونتا به ندرت به خاستگاه این شخصیت پرداخته شده بود. Cereza که از یک لومن سیج بالدر و آمبرا ویچ روزا متولد شد، باعث جنگ قبیله‌ای بین گروه‌های رقیب شد. سرزا در تمام دوران کودکی‌اش یک طرد شده در نظر گرفته می‌شد، چیزی که احتمالاً در Bayonetta Origins گسترش خواهد یافت.

این بازی هم اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه اینترنتی نینتندو در دسترس قرار گرفته و در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند) برای سوییچ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا