بازی

تریلر جدید Star Wars: Jedi Survivor منتشر شد

تریلر جدید Star Wars: Jedi Survivor منتشر شد

در جریان مراسم گیم اواردز، تریلر جدید Star Wars Jedi: Survivor به نمایش در آمد که انتشار بازی در ماه مارس را تأیید کرد و ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند) باید منتظر عرضه آن باشیم.

تریلر روی قهرمان اصلی بازی یعنی Cal Kestis تمرکز دارد که در فاصله پنج ساله بین Fallen Order و Survivor به یک شوالیه جدای قوی‌تر و قدرتمندتر تبدیل شده است. او چندین توانایی جدید با Force و Lightsaber را نشان می‌دهد، از جمله استفاده از شمشیرهای نوری دوگانه. در یک بخش از تریلر به نظر رسید که او با کمک سوارکاری در زمین و هوا به سرعت می‌تواند سفر کند. تریلر زیبای گیم‌پلی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

یوتیوب

کَل نیز ظاهر جدیدی به خود گرفته و لباس قبلی خود را کنار گذاشته است، که البته در زمینه تنها نیست. Cere یکی از اعضاء خدمه سابق او در تریلر پدیدار شد و در حالی که به نظر می‌رسد دیگر با کل سفر نمی‌کند، اما بعد از وقایع Fallen Order به راه و روش جدای خود بازگشته است.

در حالی که کَل دیگر اعضاء قدیمی خدمه را در کنار خود ندارد، هنوز با BD-1 در حال کاوش در کهکشان است و همچنین یک دوست جدید به نام Bode Akuna (با بازی نوشیر دلال) به او می‌پیوندد.

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کَل کستیس و خدمه Stinger Mantis خواهند پیوست که از تعقیب بی امان امپراطوری برای شکار شوالیه‌های جدای باقی مانده در کهکشان، در حال فرار هستند. باید اشاره کنیم که استودیو ریسپاون روی دو پروژه دیگر از جنگ ستارگان نیز کار می‌کند که یکی عنوانی شوتر اول شخص و دیگری یک بازی استراتژیک است.

Star Wars Jedi: Survivor هنگام عرضه در ۲۶ اسفند برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس و پی‌سی، ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا