بازی

بازی Crime Boss: Rockay City با انتشار یک تریلر معرفی شد

بازی Crime Boss: Rockay City با انتشار یک تریلر معرفی شد

در جریان مراسم گیم اواردز امسال، بازی Crime Boss: Rockay City در سبک شوتر اول شخص و با حضور بازیگران سینمایی همچون مایکل مدسن، چاک نوریس، مایکل روکر و کیم بسینگر معرفی شد که در ۲۸ مارس ۲۰۲۳ (۸ فروردین ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

قبل از رونمایی کامل در گیم اواردز، 505Games بازی را با یک کلیپ لایو اکشن کوتاه در توییتر به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد مایکل مدسن وارد یک ساختمان اداری می‌شود و کیف پول گم شده‌ی جف کیلی، مجری مراسم را به یک مسئول پذیرش بی‌علاقه باز می‌گرداند.

زمانی که منشی کیف پول را باز کرد، یک کد QR نمایان شد که به سایت visitrockaycity.com منتهی می‌شد. آن تریلر سپس به سایتی پیوند خورد که از بینندگان می‌خواست از «شهر راکی» دیدن کنند.

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟

توضیحات تریلر رسمی معرفی Crime Boss: Rockay City بیان می‌کند که این یک بازی شوتر اول شخص است و می‌توان آن را به صورت انفرادی یا با دوستان خود بازی کرد.

در شهر راکی، یک کلانشهر پر رونق و پر زرق و برق با آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده و سواحل شنی، شما نقش تراویس بیکر را بر عهده خواهید گرفت – مردی که قصد دارد با انجام جنایت‌های حساب شده، پادشاه جدید شهر راکی شود.

یوتیوب

جزئیات زیادی از تریلر مشخص نیست، اما تایید شده که این تریلر در دهه ۸۰ میلادی در شهری می‌گذرد که به وضوح از میامی آمریکا الهام گرفته شده است. لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانیم تا بفهمیم شهر راکی در مورد چیست، زیرا در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ منتشر می‌شود.

قبل از اینکه این بازی به عنوان Crime Boss: Rockay City معرفی شود، حدس و گمان‌های زیادی حول آن وجود داشت که قرار است به چه چیزی اشاره کند. برخی فکر می‌کردند که طراحی جهان این اثر یادآور Sleeping Dogs است، در حالی که برخی دیگر فکر می‌کردند که این واقعیت که 505Games آن را منتشر می‌کند به این معنی است که احتمالاً نسخه جدید Payday باشد.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا