بازی

پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد

پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد

خیلی‌ها به موفقیت بازی انتقام جویان (Marvel’s Avengers) امیدوار بودند، اما این عنوان را می‌توان یک شکست برای اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس دانست.

با توجه به محبوبیت دنیای سینمایی مارول و اکران فیلم Avengers: Endgame، همه موفقیت بازی را تضمین شده می‌دانستند. با این وجود مشکلات فنی زیاد بازی، تمرکز روی عناصر لایو سرویس و محتوای داستانی نه چندان خوب آسیب زیادی را به انتقام جویان وارد کرد. حالا به نظر می‌رسد که پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers رو به پایان است. 

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ولورینجهش یافته‌ای که بدن او تبدیل به یک سلاح شد
۵ ویژگی خاص بدن ولورین

استودیو Crystal Dynamics در حال آماده‌ شدن است تا در سال ۲۰۲۳ پشتیبانی از Marvel’s Avengers را به اتمام برساند. میلر راس (Miller Ross) یک لیکر و منبع معتبر است که این خبر را منتشر کرده و به نظر می‌رسد که استودیو محتوای جدیدی را برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی نکرده است.

بازی Marvel's Avengers

Crystal Dynamics از قبل قول داده بود که ۳ تا ۵ سال از Marvel’s Avengers پشتیبانی کند. این بازی در سال ۲۰۲۰ به بازار منتشر شده و اینگونه استودیو به قول خود نیز عمل کرده است. البته این موضوع به معنی خاموش شدن سرورهای بازی نیست و بازیکنان همچنان می‌توانند به صورت کامل به اونجرز دسترسی داشته باشند.

با این وجود اگر با پایان این پشتیبانی تعداد بازیکنان افت زیادی داشته باشد، با خاموش شدن سرورهای Marvel’s Avengers فاصله چندانی نخواهیم داشت. البته از طرف دیگر استودیو Crystal Dynamics برای محتوای باقی مانده سنگ تمام گذاشته و به نظر می‌رسد که شخصیت‌های کاپیتان مارول، شوری، آیرون‌هارت و شی هالک در راه بازی هستند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته‌انددردسرهای خارج از کانون توجه
۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته‌اند


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا