بازی

نمرات بازی Need for Speed Unbound منتشر شد

نمرات بازی Need for Speed Unbound منتشر شد

کمتر کسی پیدا می‌شود که فرنچایز «نید فور اسپید» را نشناسد و استودیو Criterion Games با عرضه Need for Speed Unbound باری دیگر ثابت کرد که این مجموعه محبوب می‌تواند موفق عمل کند.

حال با انتشار نقدهای بیشتر، مشخص شده است که کرایتریون گیمز برای ساخت این اثر تمام تلاش خود را کرده تا عنوانی متفاوت نسبت به سایر بازی‌های هم سبک خود ارائه دهد و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر آن شده.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound

مطمئناً در نگاه اول، ظاهر بازی نظر شما را جلب می‌کند. تیم هنری NFSU با ترکیب ویژگی‌های بصری واقع‌گرایانه درکنار شخصیت‌های سل شید که ظاهری کارتونی دارند، تضادی جالب خلق کرده؛ گرچه این مورد ممکن است برای همه خوشایند نباشد.

Unbound با دریافت ۲۷ نقد در متاکریتیک موفق به کسب امتیاز ۷۷ شده و براساس ۴۷ نقد در اپن کریتیک، امتیاز ۷۷ را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید نظر منتقدان درباره این اثر را مطالعه کنید:

در دنیایی پر از بازی‌های مسابقه‌ای که هرکدام در تلاش برای تبدیل شدن به بهترین بازی شبیه‌ساز هستند، نید فور اسپید جدید همان چیزی است که همه به آن احتیاج داشتیم. تنها هدف NFSU ارائه اوقاتی سرگرم‌کنندست و در این امر هم موفق شده است.

Digital Chumps – ۹۷/۱۰۰

نهایتاً نید فور اسپید آنباند یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای امسال است و بازگشت کرایتریون به این عنوان یک برگ برنده بزرگ برای الکترونیک آرتز محسوب می‌شود. تجربه این بازی سرگرم‌کنندست و با پشتیبانی مناسبی که از کنسول‌های نسل حاضر دارد، مشخص است که می‌تواند برای مدتی طولانی پابرجا بماند.

Softpedia – ۹۰/۱۰۰

Unbound به وضوح یک پیشرفت نه فقط نسبت به Heat، بلکه نسبت به تمام بازی‌های پس از ریبوت ۲۰۱۵ محسوب می‌شود. کرایتریون گیمز تمام بخش‌های بازی را با ظرافت خاصی بهبود داده و دوباره کنار هم چیده، طوری که بازی تلفیقی از فرمول نید فور اسپیدهای جدید و بازی‌های کلاسیکی مثل آندرگراند، موست وانتد و کربن محسوب می‌شود.

lastech – ۸۰/۱۰۰

Need for Speed Unbound

NFSU شوکیس قدرتمندی برای سخت افزار نسل جدید محسوب می‌شود. کرایتریون گیمز عنوانی مسابقه‌ای جهان باز و با کیفیت ساخته که هم از نظر فنی و هم جذابیت فوق‌العاده عمل می‌کند و در عین حال حس و حال آشنایی دارد.

GamesRadar+ – ۸۰/۱۰۰

ناعادلانه بودن [درجه سختی] و پلیس‌های مزاحم آنباند را که در کنار یکدیگر قرار بدهیم، با تجربه‌ای پر از پستی و بلندی روبه‌رو می‌شویم. وقتی طراحی هنری بازی را کنار بگذاریم، Unbound از رقبای خود خیلی عقب‌تر است و چیزی که فرنچایز به آن نیاز داشت یک تغییر اساسی بود اما متاسفانه در شرایط فعلی به نظر نمی‌رسد هرگز به آن نقطه برسد.

Twinfinite – ۷۰/۱۰۰

بهترین نید فور اسپید دهه اخیر… اما همین موضوع نشان دهنده اوضاع بد فرنچایز است که باعث به چشم آمدن جدیدترین نسخه سری شده!

Metro GameCentral – ۶۰/۱۰۰

بازی Need for Speed Unbound هم اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی موجود است و در صورت علاقه می‌توانید بررسی lastech از آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا