بازی

شایعه: ریبوت فرنچایز Uncharted در دست ساخت است

شایعه: ریبوت فرنچایز Uncharted در دست ساخت است

براساس گزارش وب‌سایت The Leak.co که سابقه خوبی در شایعات مربوط به بازی‌ها دارد، سونی در حال ریبوت فرنچایز Uncharted است که البته توسعه‌دهنده آن‌ها مشخص نیست.

هرچند انتظار می‌رود که خود ناتی داگ در ابتدا به تیم جدید برای توسعه ریبوت Uncharted کمک کند، اما این توسعه دهنده متعلق به سونی قرار نیست در پروژه جدید آنچارتد نقش زیادی داشته باشد. تام هندرسون در وب‌سایت Insider-Gaming توضیح می‌دهد که هرچند نتوانسته این گزارش را براساس منابع خود تایید کند، اما در گذشته زمزمه‌هایی درباره پروژه شنیده است.

در اوایل سال جاری نیز یکی از اعضای داخلی استودیو ناتی داگ، فاش کرده بود که این شرکت در حال استخدام اعضای جدیدی برای پروژه‌های جدید آنچارتد است. ناتی داگ نیز از سویی ساخت Uncharted 5 را رد نکرده اما بدون شک در سال‌های گذشته تمرکزی روی این سری نداشته است و به جای آن شایعاتی درباره چندین پروژه از The Last of Us وجود دارد.

آخرین بازی از فرنچایز آنچارتد، Uncharted: The Lost Legacy بود که سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن ۴ عرضه شده است. البته این بازی و Uncharted 4: A Thief’s End در اوایل سال جاری تحت عنوان مجموعه‌ای به نام Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شده بودند.

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید


تماشا کنید: بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا