شبكه اجتماعی

ترامپ از شبکه اجتماعی Truth چقدر درآمد دارد؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در فرم افشای مالی شخصی خود اعلام کرد مالک حدود ۹۰ درصد از شرکت رسانه اجتماعی “ترامپ مدیا اند تکنولوژی” است اما کمتر از ۲۰۱ هزار دلار درآمد از آن داشته است. وی همچنین درآمد بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون دلار را برای یک مجموعه کارت‌های تجارت دیجیتالی که در دسامبر عرضه شد و تصویر ترامپ در قالب تصاویر کارتونی بر آنها فوتوشاپ شده بود، گزارش کرد.

به گزارش lastech از ایسنا، این گزارش که نزد کمیسیون انتخابات فدرال تنظیم شد، نخستین نگاه اجمالی به اوضاع مالی ترامپ از زمان خروج او از کاخ سفید و راه اندازی کسب و کارهای جدید متعدد را فراهم می‌کند.

ترامپ، پلتفرم تروت سوشال را در سال ۲۰۲۲، یک سال پس از این که فعالیتش در توییتر، فیس بوک و یوتیوب در پی حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ششم ژانویه سال ۲۰۲۱ تعلیق شد، راه اندازی کرد.

هر چند از آن زمان، حساب ترامپ در این شبکه‌های اجتماعی از تعلیق خارج شده است، اما او همچنان به تروت سوشال به عنوان روش اصلی ارسال پیام به هوادارانش متکی است به خصوص که او، کمپین تبلیغاتی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این افشای مالی، اطلاعات محدودی ارائه کرده زیرا تنها درآمد را به صورت کلی گزارش کرده است و گفتن این که اوضاع کسب و کارها و املاک و مستغلات ترامپ از زمان خروج او از کاخ سفید، چگونه بوده، دشوار است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا