بازی

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Dead Island 2 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Dead Island 2 منتشر شد [تماشا کنید]

دد آیلند ۲ (Dead Island 2) چندی پیش تاخیر خورد و اکنون تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر شده تا ما را بیشتر بازی این بازی زامبی کشی کوآپ آشنا کند.

این تریلر اول از همه روی ویژگی الکسا گیم کنترل (Alexa Game Control) تمرکز می‌کند که با استفاده از آن می‌توان از صدای خودتان برای انجام یک سری دستورات در بازی Dead Island 2 استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید زامبی‌ها را به سمت خودتان صدا بزنید، اسلحه خود را عوض یا یکی از قابلیت‌های شخصیت اصلی را فعال کنید. 

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج

از آنجایی که شخصیت شما به ویروس زامبی آلوده شده، به یک سری قابلیت خاص نیز دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توان برای مدت زمان کوتاه، آسیب بیشتری به زامبی‌ها وارد کرد. Memories of Banoi Pack نیز به عنوان مزایای پیش خرید دد آیلند ۲ در نظر گرفته شده که شامل دو اسلحه از بازی قبلی می‌شود.

در دد آیلند ۲ یک ویروس کشنده در سراسر لس آنجلس، کالیفرنیا پخش شده و ساکنان آن را به زامبی‌های درنده تبدیل می‌کند. شما آلوده اما نسبت به ویروس مصون هستید و باید یاد بگیرید که زامبی درون خود را مهار کنید. برای آشنایی بیشتر با این عنوان به شما پیشنهاد می‌کنیم «ساخت بازی Dead Island 2 چگونه ۹ سال آشفته طول کشید؟» را مطالعه کنید.

Dead Island 2 به عنوان یک بازی اول شخصِ نقش‌آفرینی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا