موبایل

اشتباهی که خیلی‌ها در مورد خرید گوشی می‌کنند!

—————- رپرتاژ آگهی —————–

در خرید گوشی های هوشمند، علاوه بر یافتن نمایندگی مورد اعتماد، جهت اطمینان از اصل بودن و ارائه بهترین خدمات، مسائل مهم دیگری را باید در اولویت قرار دهید تا در انتخاب گوشی با مشکلی روبه‌رو نشوید. با توجه به وجود نمایندگی معتبر شیائومی و محبوبیت این نام تجاری در میان ایرانیان، تسک میران، نکاتی که در خرید گوشی شیائومی به کمک شما می‌آیند را مشخص ساخته تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. در این مقاله ، به مهم ترین نکات خرید گوشی هوشمند اشاره می شود:

فراموش نکنید که گوشی موبایل، تا مدت‌ها همراه شما می‌شود!
بنا بر پیشرفت تکنولوژی و ارائه گوشی های متنوع، به طور میانگین، کاربران هر دو سال یک بار گوشی هوشمند جدید خریداری می‌نمایند. بنابراین، در انتخاب بهترین گوشی باید توجه داشت که این دستگاه قرار است تا مدتی همراه ما باشد، بنابراین مشخصات ظاهری، عمر باتری، قدرت پردازنده در پردازش و دریافت به ‌روزرسانی برنامه‌های جدید باید برای شما حائز اهمیت باشد. شیائومی با طراحی گوشی های گوناگون برای اهداف متفاوت، زمان استفاده از گوشی ها را افزایش می‌دهد تا علاوه بر قیمت مناسب گوشی و گارانتی معتبری که کاربر از نمایندگی های شیائومی در سراسر جهان دریافت می‌نماید، اطمینانی برای دوام آن نیز داشته باشد.
 

روی اطلاعات گوشی ها زوم کنید!
اگر اهل خرید اینترنتی هستید، توجه به توضیحاتی که برای گوشی های هوشمند در سایت های فروش قرار داده شده اند، می تواند برای انتخاب درست به شما بسیار کمک کننده باشد. با این توضیحات، می‌توانید در کنار اطلاع از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از گوشی های شیائومی که در سایت تسک میران نوشته شده‌اند، ظاهر، ابعاد، رنگ و وزن هر گوشی موبایل را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. می توان گفت که توجه به ابعاد تلفن همراه در رابطه با راحتی بیشتر در حمل و کار با آن، یکی از راه های جلوگیری از بروز مشکل در خرید گوشی شیائومی است.

قبل از انتخاب، خودِ واقعی گوشی رو ببین!
نکته دیگر این که عوامل متعددی مانند زاویه تابش نور، تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری و موارد دیگر، در تغییر رنگ محصول در تبلیغات تلویزیونی، شبکه های مجازی و مجلات موثر هستند و باعث ایجاد کمی تفاوت تصویر گوشی ها با نمونه واقعی می‌گردند. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، ابتدا نمونه واقعی را در فروشگاه شیائومی قیطریه بررسی کرده یا هنگام خرید اینترنتی، تصویر حقیقی گوشی موبایل شیائومی را در سایت تسک میران مشاهده نمائید.
 

هدف، وسیله را توجیه می‌کند!
یکی از اشتباهاتی که بسیاری از کاربران در خرید گوشی شیائومی مرتکب می‌شوند‌، انتخاب گوشی بر اساس قیمت آن است. به این معنا که برخی به جای توجه به کارایی تلفن همراه، تنها برای داشتن یک گوشی فوق العاده، بدون در نظر گرفتن هدفشان از خرید آن، به سمت برخی از گوشی های پرچمدار شیائومی، که قیمت های بالاتری دارند جذب می‌شوند؛ یا یک گوشی شیائومی را انتخاب می‌کنند که ویژگی های آن با وجود ارزان بودن، با هدف و کاربرد خریدار مغایر است.
 

برای مثال، فردی میان سال را در نظر بگیرید که از گوشی هوشمند خود تنها انتظار جست ‌و جو و گذران وقت در شبکه های اجتماعی و برقراری تماس های روزمره را دارد. اگر این شخص بدون در نظر گرفتن ویژگی هایی که پرچم داران شیائومی را در میان گوشی های هوشمند سطح بالا قرار داده، یک گوشی پرچم دار مانند شیائومی 11 تی پرو(Xiaomi 11T Pro) را خریداری نماید، با استفاده نکردن از ویژگی های برتر و شاخص این گوشی ها، درخرید و کارکرد تناقض ایجاد می‌نماید. یا اگر شخص دیگری به دلیل کم بودن بودجه برای خرید گوشی مخصوص بازی مانند شیائومی پوکو ایکس 4 پرو(Xiaomi POCO X4 pro) ناچار به خرید گوشی شیائومی با پردازنده ضعیف تر شود، به علت استفاده از گوشی هوشمند اشتباه، طبیعتاً ناراضی خواهد بود. بنابراین، بهتر است برای داشتن خریدی مطمئن و لذت بخش به راهنمای خرید گوشی شیائومی در سایت یا اطلاعات درج شده در کنار گوشی های فروشگاه تسک میران توجه نمائید.

گارانتی معتبر؛ نکته اصلی خرید گوشی شیائومی
درست است که خرید گوشی باید بر اساس مقدار پول و بودجه ای که در نظر داریم، انجام بگیرد؛ اما نباید از یاد ببریم که مانند دیگر محصولات هوشمند، گوشی های موبایل نیز ممکن است پس از مدتی نیاز به تعمیر داشته باشند. بنابراین، گارانتی معتبری که تعمیرات مورد نیاز را پوشش دهد، دیگر یک فاکتور ثانویه در خرید گوشی محسوب نمی‌گردد؛ بلکه، باید به عنوان عاملی اصلی و ابتدایی و حتی پیش از قیمت گوشی لحاظ شود. گارانتی معتبر، شامل خدمات رسانی همیشگی، حتی پس از اتمام مدت گارانتی، برای کاربران می‌باشد که در مورد گوشی های شیائومی، تسک میران را به عنوان یکی از بهترین نام ها در ارائه گارانتی معتبر گوشی های همراه می‌توان یافت.

به نام های تجاری ثابت شده، اطمینان کنید!
شیائومی نشان داده که گوشی های موبایل، تنها در چند برند قدیمی تر خلاصه نمی‌شوند. این نام با اضافه کردن روز افزون محصولات و گوشی های هوشمند به لیست تولیدات خود، همگام با تکنولوژی روز در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.
داشتن یک گوشی که در تمام جنبه ها بتواند خیال خریدار را آسوده کند، با گارانتی معتبر صورت می گیرد. بنابراین، به منظور رسیدن به بهترین انتخاب، تسک میران، شما را با ارائه دقیق ترین اطلاعات و توضیحات و با کیفیت ترین تصاویر، بهترین قیمت ها و مطلوب ترین خدمات همراهی می‌نماید.
 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا