بازی

نخستین واکنش‌ها به فیلم Avatar: The Way of Water چگونه است؟

نخستین واکنش‌ها به فیلم Avatar: The Way of Water چگونه است؟

سرانجام پس از ۱۳ سال، انتظارها به پایان رسید و برخی از اعضای تیم مطبوعاتی در اکران جهانی فیلم آواتار 2 (Avatar: The Way Of Water) در لندن توانستند آن را تماشا کنند. همانطور که پیش‌بینی می‌شد اولین واکنش‌ها به این فیلم بسیار مثبت بوده و بیشتر خبرنگاران مات و مبهوت تخیل و جلوه‌های ویژه فوق‌العاده عنوان جدید جیمز کامرون شدند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

اریک دیویس از شرکت رسانه‌ای فاندانگو درباره Avatar 2 نوشت:

خوشحالم که می‌توانم اعلام کنم فیلم The Way Of Water یک پدیده است. بزرگ‌تر، بهتر و احساسی‌تر از فیلم اول. این فیلم از لحاظ بصری نفس‌گیر و فوق‌العاده جذاب است. داستان، مناظر، زیبایی و معنویت آن و در مجموع فیلمسازی و داستان‌سرای آن در بهترین حالت خود قرار دارد.

جاش هوروویتس، مجری پادکست Happy Sad Confused نیز در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد:

جیمز کامرون یک‌بار دیگر به فیلمسازان نشان داد که چگونه باید کار را به درستی انجام داد. من تاکنون هزاران بار گفته‌ام، به او شک نکنید! فیلم آواتار 2 یک بلاک‌باستر بزرگ در تمام زمینه‌هاست و در این فیلم نیز پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به فیلم قبلی مشاهده می‌شود.

حتی قبل از اکران جهانی فیلم، اولین واکنش تحسین‌برانگیز از سوی گیرمو دل‌تورو، کارگردان برنده جایزه اسکار اعلام شد که در حساب توییتر خود نوشت:

دنباله آواتار یک دستاورد خیره‌کننده است و این فیلم پر از مناظر باشکوه در مقیاس حماسی است و هنر استادی جیمز کامرون در اوج خود قرار دارد.

فیلم آواتار 2

درحالی که مدت زمان ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه این فیلم برای هفته‌ها خبرساز شده بود، اکنون به نظر نمی‌رسد کسی نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشد. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، وقایع The Way of Water تقریبا ده سال پس از داستان فیلم اول آواتار روایت می‌شود، جایی که ما بار دیگر با جیک، نیتیری ملاقات می‌کنیم. جیمز کامرون اشاره کرد که با یک داستان خانوادگی دیزنی طرف نیستیم و باور دارد که آواتار 2 بیشتر شبیه سریال سوپرانوز است.

در این دنباله شاهد بازگشت سم ورثینگتون، زوئی سالدانا، سیگورنی ویور، استفن لنگ هستیم و کیت وینسلت، وین دیزل، میشل یئو و جمین کلمنت تیم بازیگری جدید فیلم را تشکیل می‌دهند.

فیلم سینمایی آواتار 2 در روز ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر) در سینماهای دنیا اکران خواهد شد. سه دنباله دیگر هم برای فیلم برنامه‌ریزی شده که به ترتیب در سال ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ اکران خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا