بازی

حالت عکاسی به God of War Ragnarok اضافه شد

حالت عکاسی به God of War Ragnarok اضافه شد

حالت عکاسی (Photo Mode) اکنون به عنوان بخشی از آخرین بروزرسانی بازی، در دسترس بازیکنان God of War Ragnarok قرار گرفته است.

این حالت محبوب در زمان عرضه به طور آشکاری در بازی حضور نداشت و استودیو سنتا مونیکا اعلام کرد که هنوز آماده نشده است. Photo Mode یکی از ویژگی‌های برجسته بازی God of War (2018) بود که برای این عنوان نیز پس از عرضه منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورسوقتی جهان به پایان می‌رسد
همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورس

حالت عکاسی جدید شامل قابلیت اضافه کردن حالات چهره مختلف به شخصیت‌های بازی مانند کریتوس، آترئوس، فیریا، ثور و تیر می‌شود. همچنین در آن بازیکنان می‌توانند شخصیت‌ها را از صحنه‌ها مخفی کنند.

ویژگی‌های استاندارد دوربین نیز شامل تنظیم میدان دید، فاصله کانونی، چرخش دوربین، عمق میدان، فاصله فوکوس و f-stop می‌شود. همچنین می‌توانید روشنایی را تنظیم کنید و فیلترهایی از جمله دانه بندی فیلم (Film Grain) و نوردهی را به آن‌ها اضافه کنید. در نهایت، برخی حاشیه‌ها و لوگوهای عجیب و غریب نیز در این حالت وجود دارد.

God of War Ragnarok تاکنون یک موفقیت تجاری چشمگیر برای سونی بوده، به‌طوری که این بازی به سریع‌ترین بازی پرفروش اورجینال پلی استیشن در تمام دوران تبدیل شده است.

اخیرا نیز «اریک ویلیامز» کارگردان بازی تایید کرد که متاسفانه بعید است این بازی بسته الحاقی دریافت کند. البته باید اشاره کرد که نسخه قبلی نیز هیچ DLC داستانی دریافت نکرد.

مطلب پیشنهادی:آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورسشروع هستی از خلا
آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورس


آیا God of War Ragnarok لیاقت نمره کامل را دارد؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا