بازی

الک بالدوین به قتل غیر عمد متهم شد

الک بالدوین به قتل غیر عمد متهم شد

دو سال پیش الک بالدوین (Alec Baldwin) هنگام فیلم‌برداری فیلم Rust به اشتباه با اسلحه به یکی از اعضای تیم شلیک کرد و اکنون به جرم قتل غیر عمد هالینا هاچینز (Halyna Hutchins) متهم شده است.

الک بالدوین هنگام آماده شدن برای فیلمبرداری صحنه‌ای در ساختمان کلیسای مزرعه بونانزا کریک گلوله‌ای را شلیک کرد که باعث مرگ هاچینز شد. باید اشاره کنیم که کار آماده‌سازی اسلحه توسط یک متخصص تازه کار به اسم گوتیرز رید (Gutierrez Reed) صورت گرفته بود و او نیز یکی دیگر از متهمان اصلی پرونده است.  

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

مری کارمک آلتویز (Mary Carmack-Altwies)، اولین دادستان ناحیه قضایی در سانتافه، روز گذشته این اتهامات را به صورت رسمی اعلام کرد. بالدوین و گوتیرز رید هر کدام با دو فقره قتل غیرعمد روبرو هستند که هر کدام حداکثر ۱۸ ماه حبس دارند. آن‌ها همچنین به دلیل استفاده از سلاح گرم که حداقل پنج سال حبس اجباری دارد متهم شده‌اند.

الک بالدوین

دادستان همچنین اعلام کرد که دیوید هالز، دستیار اول کارگردان فیلم، به گناه استفاده سهل انگارانه از سلاح مرگبار اعتراف کرده است. هالز که کلت را به بالدوین تحویل داده بود، طبق این توافق نامه شش ماه حبس مشروط دریافت خواهد کرد ولی زندانی نمی‌شود. نکته مهم این است که هر کدام از این سه نفر با انجام درست کار خود، می‌توانست جان هاچینز را نجات دهند. 

Rust یک فیلم وسترن است که علاوه بر بالدین، «تراویس فیمل» بازیگر نقش راگنار در سریال The Vikings و جنسن اکلس بازیگر نقش‌ Soldier Boy در سریال The Boys نیز در آن حضور دارند. فیلمبرداری آن در ۶ اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شد اما سرنوشت غم‌انگیزی داشت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیرکمدی متفاوت سینمای بیمار ایران
نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیر


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا