بازی

عناصر لایو سرویس از بازی Suicide Squad حذف نخواهند شد

عناصر لایو سرویس از بازی Suicide Squad حذف نخواهند شد

شایعات به تاخیر جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش (Suicide Squad: Kill the Justice League) اشاره دارند، اما این کار احتمالا به تغییرات اساسی در بازی ختم نشود. 

با وجود گزارشات جدیدی که درباره حذف عناصر لایو سرویس از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League وجود داشت، اما به نظر می‌رسد که راکستدی برنامه خاصی در این زمینه ندارد. جیسون شرایر از سایت بلومبرگ اکنون اعلام کرده استودیو قصد ندارد تغییر زیادی در هسته اصلی گیم‌پلی به وجود آورد.

از این رو احتمالا همچنان اتصال دائم به اینترنت برای تجربه Suicide Squad: Kill the Justice League ضروری خواهد بود. استودیو راکستدی هنوز به این شایعات واکنش نشان نداده، ولی به نظر می‌رسد که تاخیر این بازی تا اواخر سال ۲۰۲۳ یا حتی سال ۲۰۲۴ به اعضای تیم اطلاع داده شده است. 

بازی Suicide Squad

با این وجود یک سوال پیش می‌آید: پس چرا تاریخ عرضه بازی جوخه انتحار چندین ماه تاخیر خورده است؟ به نظر می‌رسد که هدف از اینکار تنها بهینه‌سازی بیشتر Suicide Squad: Kill the Justice League است. بازخوردها نسبت به تریلر ۱۵ دقیقه‌ای این بازی در رویداد سونی، بسیار بد بود و خیلی‌ها آن را با بازی شکست خورده Gotham Knights مقایسه می‌کنند. 

بازی جوخه انتحار:‌ لیگ عدالت را بکش برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد و در حال حاضر برای عرضه در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا