رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لایت کوین (LTC)، یکی از ارزهای دیجیتال پیشگام و قدیمی بازار، به نقطه عطف قابل‌توجهی دست یافته است. حساب رسمی لایت کوین با انتشار توییتی اعلام کرده که این شبکه از زمان شروع به کار خود در سال ۲۰۱۱، برای ۱۲٫۵ سال بدون وقفه در حال فعالیت بوده که مهر تاییدی بر قابلیت اطمینان و انعطاف‌پذیری این ارز دیجیتال و گواهی بر قدرت فناوری زیربنایی و تعهد جامعه توسعه‌دهنده آن است.
لایت کوین که توسط چارلی لی (Charlie Lee) ایجاد شد، به عنوان «نقره دیجیتال» بازار کریپتو شناخته شده و با محدودیت عرضه ۸۴ میلیون کوین طراحی شده است. این شبکه در طول سال‌ها شاهد چندین ارتقا و به‌روزرسانی بوده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

لازم به ذکر است که لایت کوین در آگوست ۲۰۲۳، سومین هاوینگ خود را تجربه کرد که پاداش استخراج آن را از ۱۲٫۵ به ۶٫۲۵ LTC کاهش داد. این رویداد که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، با هدف کنترل تورم و افزایش طول عمر سیستم پاداش طراحی شده است.
در راستای موفقیت‌های لایت کوین، پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock اخیراً گزارش داده که تعداد هولدرهای بلندمدت این شبکه از ۵ میلیون آدرس فراتر رفته و این هولدرها، حدود ۶۲٫۵ درصد از کل آدرس‌های دارای موجودی LTC را تشکیل می‌دهند.
انباشت لایت کوین توسط شرکت گری‌اسکیل هم ادامه دارد که به احتمال زیاد به صندوق تراست لایت کوین آن مرتبط است. پلتفرم مشتقات کوین‌بیس هم اولین صرافی آتی تحت نظارت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) بود که معاملات آتی LTC را در این ماه ارائه کرد و نقطه عطف مهم دیگری را برای این ارز دیجیتال رقم زد.
در زمان نگارش این خبر، لایت کوین با قیمت ۸۴٫۷ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۰ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا