بازی

آنتونی هاپکینز به عنوان بازیگر زیگموند فروید انتخاب شده است

آنتونی هاپکینز به عنوان بازیگر زیگموند فروید انتخاب شده است

آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) یکی از بزرگ‌ترین بازیگران تاریخ سینما محسوب می‌شود که قرار است در فیلم آخرین جلسه فروید (Freud’s Last Session) نقش زیگموند فروید (Sigmund Freud)، پدر علم روانکاوی، را بازی کند. 

این فیلم بر اساسی نمایش Freud’s Last Session ساخته می‌شود که توسط مارک سنت ژرمن (Mark St. Germain) نوشته شده است. کارگردانی پروژه بر عهده متیو براون (Matthew Brown) با سابقه کار روی The Man Who Knew Infinity قرار دارد. نمایش Freud’s Last Session اولین بار در سال ۲۰۰۹ روی صحنه رفت و توانست بازخوردهای بسیار خوبی کسب کند. 

فیلم آخرین جلسه فروید روی روانکاو افسانه‌ای اتریشی، دکتر زیگموند فروید، تمرکز دارد که سی. اس. لوئیس (C. S. Lewis)، نویسنده جوان بریتانیایی که به خاطر مجموعه کتاب‌های Chronicles of Narnia book شهرت دارد را به خانه‌اش در لندن دعوت می‌کند. این اتفاق در آستانه شروع جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و این دو مرد در مورد موضوعات عمیق متعددی مانند عشق، تمایلات جنسی و وجود خدا صحبت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:ده فیلم اکشن که زنان را در نقش اصلی قرار می‌دهند
ده فیلم اکشن که زنان را در نقش اصلی قرار می‌دهند

بازیگر شخصیت زیگموند فروید

یکی دیگر از جنبه‌های مهم Freud’s Last Session پرداختن به رابطه فروید با دخترش است. براون در یکی از مصاحبه‌هایش بیانیه زیر را در مورد آخرین جلسه فروید (Freud’s Last Session) منتشر کرد:

فراتر از کنجکاوی فکری و تمایل من به این اثر، درک عمیقی از اهمیت این فیلم در این زمانه وجود دارد. ما در عصری زندگی می‌کنیم که از نظر ایدئولوژیک بسیار قطبی شده است، جایی که همه بدون دیالوگ واقعی در قبیله‌های خود گیر کرده‌اند. می‌خواهم برای همه مخاطبان فیلمی احساسی، تفکر برانگیز و خلاقانه بسازم. فیلمی که سوالات بزرگی می‌پرسد و آنچه در دل شرایط انسانی نهفته مثل عشق، ایمان و فناپذیری را بررسی می‌کند.

آخرین جلسه فروید (Freud’s Last Session) با بازی آنتونی هاپکینز برای اکران در پاییز برنامه‌ریزی شده است. هاپکینز سال گذشته در فیلمی بازی کرده بود که به طرز عجیبی، تحت عنوان یک NFT اکران شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


داستان کامل پاپی پلی تایم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا