بازی

پوستر فیلم Dungeons & Dragons منتشر شد

پوستر فیلم Dungeons & Dragons منتشر شد

خیلی از طرفداران بازی رومیزی سیاهچال ها و اژدهایان (Dungeons & Dragons) چشم انتظار اقتباس سینمایی آن هستند و اکنون پوستری جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves یک فیلم با بودجه زیاد است که توسط پارامونت ساخته می‌شود. در بازی سیاهچال ها و اژدهایان هر کلاس ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی دارد و توجه به این موضوع برای موفقیت فیلم بسیار ضروری است. این پوستر و تریلر پیشین فیلم نوید یک ماجراجویی حماسی فانتزی خوب را می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

تیم بازیگری فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves را کریس پاین، میشل رودریگز، رگی-ژان پیج (Regé-Jean Page)، جاستیس اسمیت (Justice Smith)، سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)، کلویی کلمن (Chloe Coleman)، دیزی هید (Daisy Head) و هیو گرنت (Hugh Grant) تشکیل می‌دهند.

فیلم سیاهچال ها و اژدهایان

جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) و جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم Dungeons & Dragons با یکدیگر همکاری می‌کنند که قبلا نیز عنوان Game Night را با یکدیگر ساخته بودند. فیلم‌نامه سیاهچال ها و اژدهایان براساس داستانی از کریس مک‌کی و مایکل گلیو نوشته شده است.

فیلم سینمایی Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves قرار است در تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


بازی کردن تو چین چه شکلیه؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا