رمز ارز

گروه موسیقی متالیکا هشدار داد: کلاهبرداری رمزارزی جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همزمان با بالا گرفتن سروصدای انتشار آلبوم جدید گروه متالیکا و تور آتی آن‌ها، کلاهبرداران شروع به هدف قرار دادن علاقه‌مندان به موسیقی متال از طریق جعل هویت در رسانه‌های اجتماعی کرده‌اند.
در این راستا، گروه متال افسانه‌ای متالیکا از هیچ کوششی فروگذار نکرد و به طرفداران خود در مورد کلاهبرداری‌های اعطای کریپتو درست قبل از انتشار آلبوم جدیدش، فصل 72، هشدار داد.

گروه موسیقی متالیکا هشدار داد: کلاهبرداری رمزارزی جدید!
متالیکا به سرعت به “جنبه زشت رسانه‌های اجتماعی” اشاره کرد و از طرفداران خواست که از هدایای رمزارزی متالیکا دوری کنند و اظهار داشت:

بیایید تا حد امکان شفاف باشیم. [هدایای رمزارزی متالیکا] کلاهبرداری است.

این دست اتفاقات، غم‌انگیز اما واقعی است. کوین تلگراف اخیراً افزایش کلاهبرداری‌های رمزارزی پیشرو در یوتیوب را اطلاع‌رسانی کرد. طبق گفته شرکت امنیتی بلاکچین CertiK، کلاهبرداری‌های رمزارزی در یک سال 500 درصد افزایش یافته است.
متالیکا در مورد کانال‌های جعلی YouTube که به وب‌سایت‌های فیشینگ غیررسمی اشاره می‌کنند، هشدار داده است. همچنین از طرفداران خواسته شده که تعاملات خود را به حساب‌های متالیکا که تأیید شده محدود کنند؛ به‌ویژه زمانی که با اطلاعات بسیار حیاتی سروکار دارند.
در حالی که جامعه رمزارزها نشانه‌های کلاهبرداری را می‌شناسند، هدف این هشدارها بیشتر طرفداران عمومی است که ممکن است قربانیان ساده‌تر کلاهبرداری جدید شوند.
متالیکا همچنین فهرستی از کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی را به اشتراک گذاشت تا اطمینان حاصل کند که هیچ طرفداری در معرض کلاهبرداری‌های گسترده ارزهای دیجیتال قرار نگیرد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!
ثبت نام
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا