رمز ارز

پیش‌بینی استراتژیست ارشد بلومبرگ درباره قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست کلان ارشد بلومبرگ می‌گوید که زمینه برای عملکرد قوی بیت کوین در سال آینده فراهم شده است.
مک‌گلون در مصاحبه‌ای جدید با اسکات ملکر می‌گوید که رویداد هاوینگ بیت‌کوین به‌ علاوه یک سری تحولات اساسی دیگر، قرار است بیت کوین را در سال ۲۰۲۴ تقویت کند.
هاوینگ بیت کوین هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد و زمانی که عرضه جدید بیت کوین به نصف کاهش می‌یابد، از لحاظ تاریخی با بازارهای صعودی بیت کوین همزمان شده است.
او می‌گوید:

نکته کلیدی این است که چه چیزی این مسیر را متوقف می‌کند؟ در نگاهی کلی، حدس می‌زنم که برای هدف 10 هزار دلاری، مقدار زیادی بیت‌کوین وجود دارد که هدف نهایی سرمایه‌گذاران زیرک است، اما مؤسسات جهان هر روز که می‌گذرد متوجه می‌شوند که به بخشی از این دارایی نیاز دارند. من فکر می‌کنم تا زمانی که به 2024 برسیم، یعنی زمان هاوینگ، در مورد یک رکود بسیار قوی صحبت خواهیم کرد. در این بین، همه سیاست‌ها متمایل به جمهوری‌خواهان است. سال آینده یک ساختار عالی خواهیم داشت و من واقعاً منتظر آن هستم.

البته در کوتاه‌مدت، مک‌گلون می‌گوید که هنوز نظرش نسبت به بیت‌ کوین کاملاً صعودی نیست و منتظر است تا عملکرد S&P 500 (SPX) را ببیند. او می‌گوید SPX معیار قابل‌اعتمادی برای سنجش نوسانات سایر دارایی‌های ریسک‌پذیر مانند بیت کوین است.
مسیر فعلی این گونه است که بیت کوین به یک ذخیره ارزش جهانی تبدیل می‌شود؛ زیرا نوسانات بازار سهام بالا است. نکته کلیدی این است که فرض کنیم S&P به پایین‌ترین سطح خود رسیده و به سمت 3000 دلار پیش می‌رود. اگر بیت کوین زیر 20000 دلار نرود، فوق‌العاده خواهد بود، اما باید منتظر باشیم و ببینیم. در درازمدت، با پشت سر گذاشتن این دوره، سیگنال‌های مهم‌تری مبنی بر اینکه بیت کوین تا 100 هزار دلار می‌رود، وجود خواهد داشت.
مایک مک گلون تایید کرد:

معیار شماره یک آزمایشی دارایی‌های ریسک‌پذیر، S&P 500 است و نگاه من هنوز آنقدر نزولی است که نمی‌توانم بیت کوین را صعودی ببینم.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا