رمز ارز

سرمایه‌گذار معروف به طرفداران سولانا اخطار داد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاستین بونز (Justin Bons)، سرمایه‌گذار و محقق باتجربه ارزهای دیجیتال، در اظهارات جدید خود از طراحی فنی سولانا (SOL) انتقاد کرده و تیم آن را به گمراه کردن سرمایه‌گذاران متهم کرده است. وی با استناد به چند عامل، از جمله «متمرکز بودن، دستکاری عرضه SOL و رفتار بد تیم آن»، سولانا را رمزارز مناسبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت نمی‌داند.
بونز می‌گوید سولانا تنها بلاکچینی است که در ماه‌های گذشته هفت بار خاموش شده است. همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شده بود، شبکه سولانا در سال‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۱ یک سری از کار افتادگی‌ها را تجربه کرد و تیم آن مجبور شد با راه‌اندازی مجدد بلاکچین، فرآیند تایید تراکنش را بازیابی کند.
بونز همچنین به اظهارات نادرستی که مکرراً از سوی تیم سولانا در مورد عرضه در گردش واقعی SOL منتشر می‌شود و نیز، کیف پولی که ۱۳ میلیون توکن SOL در اختیار دارد، اشاره کرد.
وی همچنین افزود که اظهارات سولانا در مورد حداکثر توان عملیاتی این بلاکچین (طبق گزارش‌ها، بیش از ۴۰۰ هزار تراکنش در ثانیه) بسیار دور از واقعیت است.
در همین حال، خود طرح اجماع اثبات تاریخچه (PoH) سولانا هم برای بونز نوآورانه به نظر نمی‌رسد. از آن‌جایی که می‌توان تولیدکننده بلاک بعدی سولانا را پیش‌بینی کرد، این بلاکچین مستعد حمله ۵۱ درصدی همراه با حمله علیه اعتبارسنج‌ها، است.
در نهایت، بونز ادعا می‌کند که گوشی هوشمند اندرویدی تازه معرفی‌شده توسط سولانا، Saga، تنها تلاشی از سوی این تیم برای به دست آوردن پول است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا