بازی

۱۸ دقیقه ابتدایی از گیم‌پلی ریمیک Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]

۱۸ دقیقه ابتدایی از گیم‌پلی ریمیک Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]

بازی مورد انتظار The Callisto Protocol که نوعی دنباله معنوی برای سری دد اسپیس بود، اکنون در اختیار بازیکنان قرار دارد. با این حال الکترونیک آرتز خودش هم دارد روی ریمیک Dead Space کار می‌کند تا هواداران عناوین ترسناک فضایی روزهای جذاب و پرباری را پشت سر بگذارند.

استودیو EA Motive اخیرا چیزی حدود ۱۸ دقیقه از بخش ابتدایی گیم‌پلی دد اسپیس را در اختیار رسانه IGN قرار داده که شامل پیام نیکول به آیزاک، سقوط سفینه روی ایشیمورا و نخستین رویارویی با موجودات ترسناک بازی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌بردعطشی که تنها با خون برطرف می‌شود
بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌برد

نسخه ریمیک برخی تفاوت‌های اصلی با نسخه اصلی بازی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها به خود آیزاک بازمی‌گردد. در Dead Space Remake شخصیت اصلی ما دیگر صامت نیست و صحبت می‌کند. این مورد قطعا به فضاسازی بهتر و روایت عمیق‌تر داستان کمک شایانی خواهد کرد.

تماشای ۱۸ دقیقه ابتدایی ریمیک Dead Space از طریق یوتیوب

در اخبار مرتبط چند هفته پیش صداپیشگان بازی مشخص شدند و طبق اعلام رسمی EA، ظاهرا تانیا کلارک (Tanya Clarke) برای ایفای نقش نیکول برنان (Nicole Brennan)، یکی از شخصیت‌های مهم نسخه اول و دوم فرنچایز دد اسپیس باز می‌گردد. همچنین Anthony Alabi در نقش Zach Hammond صدا پیشگی می‌کند.

ریمیک Dead Space

بازسازی دد اسپیس تاکید بسیار بیشتری بر اکتشاف خواهد داشت که تا حدی با اتاق‌های قفل‌شده جدید با لوت اضافی انجام می‌شود. تعدادی از این اتاق‌ها در پشت سطوح مجوز امنیتی ارتقا یافته قفل هستند و بازیکنان را تشویق می‌کند تا پس از دریافت مجوز، در مراحل بعدی بازی به مناطق قدیمی‌تر بازگردند.

ریمیک Dead Space در تاریخ ۷ بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. قیمت آن برای کنسول‌ها ۷۰ دلار و برای پی‌سی ۶۰ دلار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با بهترین بازسازی‌ های فیلم‌های اسلشر تاریخ سینما آشنا شویداز «هالووین» تا «اره برقی تگزاس»
با بهترین بازسازی‌ های فیلم‌های اسلشر تاریخ سینما آشنا شوید


بازی کردن تو چین چه شکلیه؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا