بازی

Violent Night کار خود را با فروش ۲۰ میلیون دلاری در باکس آفیس آغاز کرد

Violent Night کار خود را با فروش ۲۰ میلیون دلاری در باکس آفیس آغاز کرد

با توجه به نقدهای مثبت و استقبال تماشاچیان، Violent Night محصول اکشن کمدی جدید شرکت یونیورسال در مسیر عبور از فروش ۲۰ میلیون دلاری در هفته اول اکران خود قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند

درحال حاضر این فیلم در بیش از ۳۶۰۰ سالن سینما و ۷۲ بازار بین المللی اکران می‌شود و با فروش تقریبی ۱۳.۳ میلیون دلار در بازار آمریکا و ۷ میلیون دلار در خارج از آمریکا، Violent Night تنها در سه روز نخست عرضه به رقم ۲۰.۳ میلیون دلار رسیده است

این ارقام برای فیلمی با بودجه ۲۰ میلیون دلاری (بدون در نظر گرفتن هزینه تبلیغات) نشان دهنده عملکردی قوی است. «شب خشن» توسط تامی ویرکولا (Tommy Wirkola) کارگردانی شده و نقش اصلی آن را نیز دیوید هاربر (David Harbour) یکی از ستارگان سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) ایفا می‌کند.

نوشته های مشابه

این فیلم از CinemaScore امتیاز B+ را دریافت کرد که برای یک فیلم دوران کریسمس مناسب است. براساس نظر منتقدها، با وجود روند نسبتاً عجیبی که به واسطه خشونت بالا و پیغام کریسمسی فیلم ایجاد شده، شب خشن اثری جذاب است که نوید یک فرنچایز سرگرم کننده را می‌دهد.

از سایر بازیگران این فیلم می‌توان به جان لگیزامو، الکس هسل، جیسون لایت‌استون، الکسیس لودر، لیا بریدی و ادی پترسون اشاره کرد. داستان این فیلم توسط نویسندگان Sonic the Hedgehog، جاش میلر و پت کیسی نوشته شده و انتظار می‌رود فروش خوبی را در ادامه در باکس آفیس تجربه کند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱


گاد آف وار رگناروک لیاقت نمره کامل رو داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا