بازی

فصل جدید بازی Fortnite معرفی شد [تماشا کنید]

فصل جدید بازی Fortnite معرفی شد [تماشا کنید]

فصل ۲ از چپتر ۴ فورتنایت (Fortnite) به زودی آغاز می‌شود و به همین مناسبت اپیک گیمز تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است.

این تریلر یک شهر با تم توکیو را نشان می‌دهد و اضافه شدن گرایند ریل‌ها (grind rail) به بازی را تایید می‌کند. فصل ۲ بازی Fortnite همچنین علاوه‌بر اسکین‌های مختلف شامل یک موتور جدید نیز می‌شود. گرایند ریل‌ها آیتم‌هایی هستند که در سراسر نقشه پراکنده شده و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای جابه‌جایی در جهان بازی استفاده کنند. 

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟

از طرف دیگر کراس‌اوور اتک آن تایتان و فورتنایت نیز تایید شده و ارن یگر را می‌بینیم که می‌توانید بین ساختمان با آزادی حرکت کند. با وجود اینکه استفاده از ابزار ODM توسط بازیکنان هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما با توجه به کراس‌اوور دراگون بالز و مرد عنکبوتی، اپیک گیمز به کراس‌اوورهای نیمه کاره علاقه زیادی ندارد. تریلر منتشر شده را در زیر می‌توانید تماشا کنید:

کاربرد گرایند ریل‌ها در Fortnite شبیه به بازی Sunset Overdrive است. بازیکنان از هر نقطه می‌توانند سوار این ریل‌ها شده و از هر نطقه‌ای نیز به بیرون بپرند. در تریلر منتشر شده شخصیتی سوار بر این ریل‌ها از یک پیستول استفاده می‌کند و این موضوع نشان می‌دهد که درگیری‌ها روی گرایند ریل‌ بدون توقف ادامه پیدا خواهد کرد. 

بازی Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

فصل جدید بازی Fortnite معرفی شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا