رمز ارز

رشد توکن‌های NFT شبکه رسانه‌ای Reddit

زمان مطالعه: دقیقه

مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شبکه Reddit در 3 دسامبر با رکورد 255 هزار «آواتار» خود در یک روز، به نقطه عطفی دیگر رسید. طبق داده‌های Dune Analytics، اکنون حدود 4.4 میلیون NFT Reddit در گردش است.
توکن‌های NFT عمدتاً در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به عنوان آواتار کاربران استفاده می‌شوند و به دست تعدادی از هنرمندان مستقل که از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند، ایجاد می‌شوند.
راه‌اندازی این مجموعه در ماه جولای، به عنوان راهی برای تقویت پذیرش جریان اصلی فناوری بلاکچین تلقی می‌شد؛ زیرا ردیت از استفاده از رمزنگاری برای خرید آواتارها خودداری می‌کرد و تصمیم گرفت آنها را به جای NFT، «کلکسیون» دیجیتال بنامد.
با این حال، علی‌رغم مقادیر ثبت‌شده، داده‌های Dune Analytics نشان می‌دهد که از زمان راه‌اندازی آنها بیش از 40 هزار آواتار ردیت فروخته شده است و حدود 3.7 میلیون دارنده آواتار وجود دارد که نشان می‌دهد اکثر آنها NFT خود را نگه می‌دارند.
حجم فروش کلکسیون‌ها اخیراً در 24 اکتبر در میان 1991 خریدار، به بالاترین رقم 2.5 میلیون دلاری رسیده است.
برخی از NFT های کمیاب ردیت در بازارهای NFT ثانویه مانند OpenSea با قیمتی بیش از 300 دلار معامله شده‌اند، در حالی که قیمت‌ها در بازار خود پلتفرم ردیت، در حدود 50 دلار است.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا