رمز ارز

پیش‌بینی یک جهش بزرگ برای شیبا در روزهای پایانی سال ۲۰۲۲!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگرچه داده‌های بازار نشان می‌دهند که رشد قیمتی شیبا اینو (SHIB) در چند هفته گذشته در مقایسه با رقیب اصلی خود نسبتاً پایین‌تر بوده، اما این میم کوین محبوب شانس زیادی برای افزایش قیمت خود دارد.
با وجود نوسانات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال در سه هفته گذشته که به دلیل ورشکستگی صرافی بزرگ FTX آغاز شد، میم کوین‌های برتر عملکرد نسبتاً بهتری از اکثر ارزهای دیجیتال داشته‌اند. در این میان، برخی از معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت شیبا می‌تواند یک جهش بزرگ را تا پایان سال ۲۰۲۲ تجربه کند.
در میان عوامل متعددی که در هفته‌های اخیر در بهبود نسبی بازار کریپتو نقش داشته‌اند، لازم به ذکر است که نهنگ‌های برتر همچنان به هولد کردن توکن‌های SHIB خود ادامه می‌دهند. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی Whalestats، ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم بالغ بر ۷۶،۵۷۸،۷۰۴ دلار شیبا دارند. همچنین، ذخایر شیبای ۱۰۰ نهنگ برتر شبکه اتریوم در دو هفته گذشته تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.
علاوه بر این، به گزارش پلتفرم Santiment Insights، شیبا یکی از امن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر است. در همین حال، تحلیل‌گران نیز می‌گویند:

یونی سواپ و شیبا، هر دو در پایین‌ترین سطح بر اساس محاسبات نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) قرار دارند. این موضوع، نشان می‌دهد که خرید این دو رمزارز از نظر تاریخی خطر کمتری دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا